Mijn Bulova Accutron stemvork horloge wilde het maar niet doen. In dit stukje hieronder kun je, als je het leuk vindt, lezen hoe ik hem uiteindelijk toch weer aan de praat kreeg.
Doe er je voordeel mee!
Groet!
Dennizzz
Mijn Bulova Accutron stemvork horloge wilde het maar niet doen. In dit stukje hieronder kun je, als je het leuk vindt, lezen hoe ik hem uiteindelijk toch weer aan de praat kreeg.
Doe er je voordeel mee!
Groet!
Dennizzz
Mijn beste,
Ziet er goed uit zeg, jou ‘Blog’.(tu)
Het leest lekker weg, scherpzinnige foto’s, klikt goed door en een duidelijke layout.
Mijn complimenten!!
En wat het verhaal van de Bulova Accutron betreft: Karakter rijpt met de tijd.
Ik wens je dan ook veel genot bij het koesteren en vooral dragen van dit karaktervolle horloge.
Orologio Signaturis Temporis.B)-
Leuk verhaal hoor.
En ze zijn zóóó leuk hè, die Bulova stemvorken.
Zuinig op zijn, maar wel dragen en van genieten!
Ik had het verhaal al een keer gelezen, maar nog steeds erg leuk. Zelf was ik ook op zoek naar een stemvorkhorloge, maar besloot na een tijdje dat ik iets anders wilde dan een Accutron. Ik ben inmiddels alweer een tijdje in het bezit van de Eterna Sonic Sevenday en dat bevalt me uitstekend. Ik durf er echter niet mee te fietsen, dat lijkt me te riskant haha.
leuk!
@ Tissot: Bedankt voor het compliment. Run het ‘urenwerkblog’ met een vriend van me die toevallig ook horlogegek is. We vinden het leuk onze ervaringen te delen in ons horloge-avontuur. We zijn pas een half jaar echt actief als hobbyisten en zijn allebij helemaal ‘hooked’. Er gaat echt een wereld voor je open! En ‘don’t worry’ die Accutron draag ik vrijwel dagelijks. En wat accuraat is dat apparaatje; Na twee weken loopt hij slechts 2 a 3 seconden voorop!
Hey, die kende ik nog niet (moest even googelen). Zijn die nou gemaakt onder licentie van Bulova door ETA? Het uurwerk ziet er in ieder geval erg degelijk en verfijnd uit. Lijkt me een fijn horloge voor zeven dagen per week.
ja hier de co-auteur. Momenteel te druk met 10 kilo horlogeonderdelen in 1 lot te sorteren. Zal er binnenkort over bloggen!
http://www.horlogeforum.nl/read.php?19,116766,116766#msg-116766
Hier staat wat info over het caliber. Bulova heeft ESA toestemming gegeven om dit caliber in aangepaste vorm in andere horloges toe te passen. Mijn horloge is daar (zoals je al hebt gevonden) één van:
Heeft nog wel wat onderhoud nodig, omdat dag/datum niet lekker lopen en de kleine wijzer niet helemaal zuiver staat. Voor de rest is het een geweldig horloge.
ja prachtige techniek die stemvorken, ik heb er twee en zelfs een originele spaceview die ik bij ROb gekocht heb,absolute aanraadadres als je er eentje wil aanschaffen…
Mooi ding met die lekkere dikke opgelegde markers, letters en logo(tu)
Goed verhaal! Zo’n accutron wil ik ooit ook nog toevoegen aan mijn collectie, de spaceview heeft mijn voorkeur.