Verhouding Prijs Horloge tegenover prijs horlogeband

Ehhhhh… ik heb zelf nog nooit een bandje gekocht :thinking: heb alles op staal of origineel rubber…

1 like

Forumlobi Ide heeft mij overtuigd dat de Longines toch het beste tot zijn recht kwam op de BAM! band. Hij had gelijk

7 likes

Precies. En met zo’n aftermarket wijzerplaat vind ik een aftermarket bandje sowieso een mooi kloppend geheel.

6 likes

Mijn Hulk en Daytona, allebei op een perlonnetje van een paar dollar.

9 likes

Staat ze goed :+1::+1:

1 like

HF Elite bandjes…

2 likes

Ben gek op elitehaver! :sunglasses:

3 likes

Ssst! First rule of the elite club…

3 likes

Dat zijn niet die BAM NATO’s. De HF Elite bandjes waren deze jaargang van suède waterbuffelleer. Kost wat (400 dollar) maar dan heb je ook wat.

Ik heb even zo snel geen foto bij de hand maar misschien kan @Watch2Morrow @flowert @Schoen of @Richz1986 even een fotootje er in mikken.

6 likes

Starking Hongkong special; 30€
Op een superfijne Hirsch Duke van 40€
Ziet er in totaal uit als 200€, alleen al door het bandje!


1 like

Nee zo geen foto bij de hand hiero.

Toch wel heel wat grappige bandjes gezien in dit topic. :innocent:
maar dat kan beter…

1 like

Montblanc Nicolas Rieussec gmt met een lederen band van 16 euro en een ome Ali vlindersluiting van 2 euro… :sunglasses:

1 like

Mooie combi :+1::+1:

1 like

Ben dus niet de enige “scheefdrager” :joy:binnen HF haha

2 likes

nee hoor, ik draag hem ook links…:face_with_raised_eyebrow:

2 likes

10 oktober is de dress code horloge links blijft, horloge rechts mag eventueel weg :sunglasses:

2 likes

Of visboer😀

Duur leer bandje kan makkelijk op een goedkoper klokje, hij is immers universeel en kan zo weer op een volgende (duurdere) klok.
Wat ik opzich een mooie band vind maar wel uit verhouding:

2 likes

Ik weet niet wat de prijzen nu zijn maar ik heb een paar jaar terug een Oyster voor een Dweller gekocht, 2700 euro. Hoppa! :wink:

1 like