Omdat ik de komende week veel zal koken en behoefte heb aan een alarmwerking heb ik weer eens een Quartz uit de lade gevist. Nieuw batterijtje en een fris bandje gekocht. Maar of ik hier nu een bandje op zou zetten van > € 60,-? Nee!
Grappen? Nee nee nee, graag een foto van de taart!
Maar is dit accuraat genoeg of zet je hem iets eerder en dan in de gaten houden? En is het hard genoeg? Wordt je er wakker van als je in de luie stoel in slaap bent gevallen?
Het is een behoorlijke piep! Zeker voldoene als in je huis bezig bent.
Maar ik herinner me dat ik er ooit wel doorheen ben geslapen toen ik ‘m om had. Maar op je nachtkastje zal die wekken.
Maar eh, even iets anders en behoorlijk off-topic… wat zijn in godesnaam “schuddebuikjes” enne wat schaft de pot als dit recept ten uitvoer wordt gebacht?
Ik draag prima mn 15 euro bandjes van watchgecko op mijn speedy. Vind het nog steeds zonde om leren bandjes van 100 euro te kopen terwijl ik op horloges best wat geld stuk sla
Objectief gezien best inconsequent. Maar dat is onze hobby niet
Ik liet ooit een natobandje aan iemand zien en vertelde dat die maar een paar kwartjes kostte bij Aliexpress. Zegt ze, oh, best een leuk horloge hoor voor dat geld… doelend op mijn speedy waar hij opzat:rofl:
Ik stem de prijs van een band altijd wel een beetje af op de waarde van een horloge. M’n duurste band, een echte alligator (+/-100 Euro) zit op m’n duurste horloge, de 15tl: