Verhuizen

Naast verhuisdozen inpakken is verhuizen ook ontdekken hoeveel andere doosjes je hebt… :face_with_peeking_eye:

26 likes

Mooie collectie

Herkenbaar; ik heb ook veel dozen met dozen.
Daarom koop ik ook het liefst horloges waarvan de doos al pleite is; hoef ik me niet verplicht te voelen die zooi te bewaren :innocent: :grin:

5 likes

bij ons is verhuizen ook veel weggooien (zijn nu bezig met opruimen voor een verhuizing per begin december…)

2 likes

Ik kan er ook geen afscheid van nemen.

Aaah het is vrijdag

1 like

Na de verhuizing gewoon in de verhuisdoos laten zitten

4 likes

Herkenbaar. Bij de laatste verhuis/emigratie heb ik verschrikkelijk veel spullen weggegeven. Paar dingen die snel te verkopen waren zijn verkocht, maar veel zijn het geld niet waard voor het gezeik als ze niet weg raken op tijd. Gratis op te halen, ja, nee ik wil er niks voor, ik wil het hier weg, dankutotziens. Zetels, kasten, hopen gerief. En daarna is er een torenhoog gestapelde 8-kuub-container opgehaald met de rest. :smiling_face_with_tear:

3 likes

Bij mij liggen ze verspreid door het huis (de boxes). Weet dus niet precies hoeveel ik er (nog) heb. Maar zijn er ook niet weinig. Succes met de verhuizing!

Bijna alle doosjes weggesodemieterd. Het is al woekeren met de ruimte in het huis en dan heb ik ook nog een audio en cd hobby die ook véél ruimte opeist.

Mijn vrouw zegt ook altijd dat je niet alles kan bewaren.