Het komt niet heel vaak voor maar deze keer heeft Patries echt iets leuks gevonden voor mijn verjaardag 
(ik las het na en toch maar even een uitleg van wat hierboven staat
normaal kopen we meestal iets als we het tegen komen en niet speciaal bij verjaardagen of feestdagen waardoor het ook vaak voorkomt dat we op het moment van een verjaardag niet weten wat we willen hebben of moeten geven…zo nu klinkt het hopenlijk al wat minder bot
)
Ik heb hem intussen (ik ben ook al jarig geweest) al wel vanaf een foto gezien maar nu is hij er eindelijk 
geweldig leuke Casio klok waarvan het display erg veel weg heeft van de 6900 serie die ik spaar. (ik weet inmiddels dat er ook nog een casio is die precies het zelfde is maar die laat ik maar even gaan …voor we weer te ver afdwalen
)
Het is een Casio Tri-Graph centimeter of 12/ 13 hoog alle functie die je normaal ook op een casio ziet en NOS uit 1991

ik ben er in ieder geval erg blij mee 
vandaag nog even naar duitslang geweest …en ja hoor er bleven weer 2 casio’s aan onze vingers plakken 
de DW-6900CS pink (grote roze 6900) de mini had patries al

en een DW-5600CS …speciaal voor een Harley dag (de 6900 zit nog net wat strak in mijn lerenjas …)

ja ja … ze doen daar wat meer aan halloween dan hier vandaar de skull