Verjaardagscadeau eindelijk binnen

Het komt niet heel vaak voor maar deze keer heeft Patries echt iets leuks gevonden voor mijn verjaardag :slight_smile:
(ik las het na en toch maar even een uitleg van wat hierboven staat :wink: normaal kopen we meestal iets als we het tegen komen en niet speciaal bij verjaardagen of feestdagen waardoor het ook vaak voorkomt dat we op het moment van een verjaardag niet weten wat we willen hebben of moeten geven…zo nu klinkt het hopenlijk al wat minder bot :smiley: :wink: )

Ik heb hem intussen (ik ben ook al jarig geweest) al wel vanaf een foto gezien maar nu is hij er eindelijk :smiley:
geweldig leuke Casio klok waarvan het display erg veel weg heeft van de 6900 serie die ik spaar. (ik weet inmiddels dat er ook nog een casio is die precies het zelfde is maar die laat ik maar even gaan …voor we weer te ver afdwalen :wink: )
Het is een Casio Tri-Graph centimeter of 12/ 13 hoog alle functie die je normaal ook op een casio ziet en NOS uit 1991

ik ben er in ieder geval erg blij mee :slight_smile:

vandaag nog even naar duitslang geweest …en ja hoor er bleven weer 2 casio’s aan onze vingers plakken :wink:
de DW-6900CS pink (grote roze 6900) de mini had patries al

en een DW-5600CS …speciaal voor een Harley dag (de 6900 zit nog net wat strak in mijn lerenjas …)

ja ja … ze doen daar wat meer aan halloween dan hier vandaar de skull :wink:

Gefeliciteerd en wat een toffe wekker. Ik heb hem nog nooit gezien ook niet op het G-shock forum. (tu)

Nou Joost,

Het gaat met je Casio-verslaving nog harder dan voorheen!
Die wekker vind ik erg leuk, aar het verbaast me ook niets dat jij dat soort dingen weet te vinden.
Zijn jullie nu trouwens volledig Omega / Rolex-loos?

gr.Joep

heren bedankt …:slight_smile:

ik hoor naast me net al een hoop gemopper … hoezo gevonden …hij heeft helemaal niks gevonden :wink: (patries over mij :smiley: )

en ik moet eerlijk zeggen dat ik hem ook nog niet kende (of alweer vergeten was ;))
ps: we hebben alle twee nog een seamaster en … nog een origineel rolex uurwerk :wink:

pjew, gelukkig! :smiley:

joepb Schreef:

pjew, gelukkig! :smiley:

ach ik zeg altijd maar zo … als je een omega of rolex zoekt … er zijn er genoeg (winkels vol :wink: )

seamaster Schreef:

Het komt niet heel vaak voor maar deze keer heeft
Patries echt iets leuks gevonden voor mijn
verjaardag :slight_smile:
(ik las het na en toch maar even een uitleg van
wat hierboven staat :wink: normaal kopen we meestal
iets als we het tegen komen en niet speciaal bij
verjaardagen of feestdagen waardoor het ook vaak
voorkomt dat we op het moment van een verjaardag
niet weten wat we willen hebben of moeten
geven…zo nu klinkt het hopenlijk al wat minder
bot :smiley: :wink: )

Bij mij zou ie de kast ingaan en mag ie er pas weer uit op de betreffende dag. Maar zo kan het ook :slight_smile:
Als een ‘tegoedbonnetje’ gebeurt ook regelmatig.

Erg leuk gevonden die Tri-Graph!

en een DW-5600CS …speciaal voor een Harley dag
Vet! Die kleuren passen er mooi bij en een knokpartij in de ‘ruige motorgang’ overleeft ie ook nog! :wink:

Mooie klok hoor, nooit gezien ook…

Mooi man en nog van harte natuurlijk!!

Ten eerste gefeliciteerd :)-D

Leuke cadeau, ik denk dat de meeste hier (incl. mezelf) enigszins jaloers zijn op het feit dat Patries dezelfde passie deelt :smiley:

heren bedankt (tu)

@anon95926194na, dat maakt het vaak idd wel even makkelijker :wink:

van harte joost:)-D en idd een erg leuke klok, wederom erg appart(tu)

Leuk en origineel kado (tu)

Alsnog van harte gefeliciteerd!

Gefeliciteerd.