Verjaardagscadeau man horloge liefhebber

Hallo allemaal,

Mijn man is eind mei jarig en ik ben op zoek naar een leuk cadeau voor zijn verjaardag!

Ik wilde naar Zwitserland gaan om daar een rondleiding te krijgen bij Patek, maar weet iemand van jullie misschien iets beters?

Ik hoor het graag.

Groetjes

14 likes

Goedemorgen,

Ik denk dat een bezoekje bij Patek wel in de smaak zal vallen bij iedere horlogeliefhebber!

4 likes

Dat klinkt al als een goed idee! Zelf heb ik geen idee maar doen ze dat zomaar bij Patek? En als je toch al in de regio is het misschien ook wel leuk om een aantal musea’s te bezoeken.

1 like

Klopt dat kan gewoon . ik heb ze ook een email gestuurd met de vraag of een prive rondleiding mogelijk is, dat is mogelijk, echter kost het in de 200 zwitserse frank :face_with_hand_over_mouth: vind ik net wat aan de hoge kant aangezien ik ook de vlucht, overnachting, eten en extras moet regelen haha. Maar een normale rondleiding kost een stuk minder!

3 likes

Alsnog welkom bij de club.

1 like

Leuk idee!
Ik denk dat veel mannen hier wel zo’n cadeau kunnen waarderen.

Zoals aangegeven is een bezoek aan een horlogefabrikant of museum altijd leuk om te doen. En de trip eromheen maakt het natuurlijk helemaal af :ok_hand:t3:

Wacht ff… Ik ben ook eind mei jarig… Ben jij mijn vrouw? :flushed: :thinking:

16 likes

Dan wordt het waarschijnlijk toch een weekendje Domburg maat :rofl::rofl::rofl:

Maar om even in te gaan op je vraag @Nmina.
Ik denk dat dat kado zeker in de smaak zal vallen, een mooi out-of-the-box cadeau.

1 like

Nee.

Rondleiding is best lastig te organiseren.
Goede tweede is een bezoel aan het Patek museum met een gids.

Super leuk idee! Doen! En veel plezier!

Prachtig cadeau, strik erom en klaar!

Dank jullie wel heren!! Dan zal ik het gaan plannen :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts: jullie hebben me enorm geholpen!

1 like

Ha ha :stuck_out_tongue_closed_eyes: ik zou je vrouw vooral deze topic laten zien, who knows!

3 likes

ik denk dat veel mannelijke forumlezers denken: hopelijk is dit mijn vrouw

2 likes

Ik ben in maart jarig maar ze vergist zich wel vaker

Thanks poepie!

3 likes

Prachtig idee. Gaat je man zeker waarderen. Succes bij de voorbereidingen :four_leaf_clover:

Heel leuk idee en cadeau, vele van ons zullen jaloers zijn en wensen dat we zo’n vrouw hadden!

Als jullie naar het Patek museum gaan, ver van te voren, de gids boeken.
Elke cent waard. Anders heb je geen idee waar je naar kijkt.
Zelfs mèt gids mis je 90%.
Echt die gids nemen, dat is de kers op de taart!

3 likes

Haha nou, ik denk dat je een heel aardig idee hebt bedacht. Denk dat er hier niet veel mannen te vinden zijn waarvan de vrouw dit voor ze regelt, chapeau!:wink: