Beste forumleden,
Ik wil mijn vrouw graag een horloge cadeau doen voor haar verjaardag. Hebben jullie nog tips of adviezen. Heb Rolex in mijn hoofd. Ben zelf meer van Omega dus graag jullie input.
Met vriendelijke groet,
Paul
Beste forumleden,
Ik wil mijn vrouw graag een horloge cadeau doen voor haar verjaardag. Hebben jullie nog tips of adviezen. Heb Rolex in mijn hoofd. Ben zelf meer van Omega dus graag jullie input.
Met vriendelijke groet,
Paul
Heel mooi cadeau maar het ligt natuurlijk aan de smaak van je vrouw
Beter de input van je vrouw vragen, misschien “is zij zelf meer van de Breill” dan doen de Omega of Rolex niet zoveel
Je hebt het R-woord gebruikt hier. Ga er maar eens rustig voor zitten
Wordt het haar dagelijkse horloge of gaat ze afwisselen? Ik geef mijn vrouw alleen nog maar horloges met een Quartz uurwerk… interessanter qua prijs en draagt platter/ minder hoog op de pols. Vaak een voordeel voor vrouwen.
Omega Constellation vind ik persoonlijk een mooi iconisch horloge voor een vrouw.
Voor de dame sowieso een quartz-horloge zónder datum …
U begrijpt wel waarom.
He Paul,
Als je rolex op t oog hebt wil je vermoedelijk een groot gebaar maken.
Maar ik neem aan dat jij je vrouw beter kent dan wij en dan is de grote vraag wat zij mooi vind.
En die vraag kun je het beste zelf beantwoorden.
Succes.
Ik denk dat je wat meer informatie moet geven Pauwel over wat het ongever zou moeten zijn. Er zijn duizenden opties, dus adviseren wordt dan een beetje random roepen.
En een Rolex is niet heilig natuurlijk. Is er genoeg moois.
Ze vind rolex zoals ze het zelf zegt een mooi horloge.
Wil haar iets geven waar ze erg lang plezier van beleeft.
Maar geen " bling bling ".
…maar ze wil niet bij het stilgevallen horloge de tijd goedzetten en ook de datum niet… dus…
Do the math !
Mijn vrouw heeft Ă©Ă©n horloge, een Rolex Date. Ze draagt dit horloge dagelijks, dus het staat nooit stil. Eens per twee maanden moet ik even helpen om de datum te verzetten. Valt mee dus.
Misschien is een Cartier Tank Solo Quartz wat? Ik weet dat dit geen Rolex is
Dagelijks maar op het werk mag er geen horloge worden gedragen…
Neem haar als verrassing mee naar een Rolex boutique, “nu ook in Maastricht” (en Amsterdam)… er is voor dames meer dan genoeg te krijgen in allerlei varianten. Oh en vergeet niet om korting te vragen! Krijg je gewoon op de damesmodellen.
Te groot. Voor een charmante vrouwenpols is 34mm bij Rolex wel de max vind ik. Anders wordt het wat mij betreft opzichtig. (Briljant mannenhorloge trouwens ).
I concur 34mm is top
Soms helpt het te kijken wat stijliconen doen, zie onder. Ben niet per se een Rolexfan, maar dit is wel erg vet. Hoeft geen gouden te zijn, maar de maat (36 mm) en model (day-date of datejust) vind ik super. Mag bij een vrouw vandaag wel wat oversized vind ik. 34 is tof, 36 mm lijkt me voor de gemiddelde dame ideaal: