Verjaardagscadeau Rolex?

En staal of bijvoorbeeld two-tone?

@Crownguard staat nogal goed bekend hier, wellicht doet ie ook in damesmodellen

Staal… simpel is mooier vind ze…
Maar een beetje opvallende wijzerplaat mag ook wel.

1 like

Het mechanisme van rolex voor het verstellen van de datum maakt het mogelijk om de datum te verstellen op elk willekeurig moment, zonder dat deze stuk gaat.

2 likes

Hoi Daan
Dank voor de tip…

Want?

Thanks diverman, wat gemak Is zeker niet verkeerd.:ok_hand:

1 like

Dit is een erg fraaie uitvoering voor dames, ook 29 mm. Stoer én style (vind ik)…

Staal, Oyster met leuke opvallende wijzerplaat. Simpel. De 34mm DJ die Eva Jinek draagt.

9 likes

Ik heb het donkere vermoeden dat het de Eva Jinek Rolex gaat worden. Die stond nog open op de tablet Haha.

5 likes

Ook in het wit…mss wat neutraler :ok_hand:

Doen. Speels maar niet te opvallend. En verder behoorlijk tijdloos - ervan uitgaande dat je graag ziet dat ze hem de komende 15+ jaar graag draagt…

:sunglasses:

Leuk maar mist de twist… Net ff iets te plain (imho uiteraard).

2 likes

Goeie keuze denk ik. Tegen die tijd is een bloemetje wel oké, dan kan ik bij mevrouw Chlorophyl punten scoren. :crazy_face:

2 likes

Ik gaf mijn vrouw een paar jaar geleden een 15200
Ze is er nog steeds ontzettend blij mee.
Heel veel plezier met het geven ervan, alvast! En de voorpret van het uitzoeken natuurlijk.

Géén Rolex. Géén automaat of handopwinder. Tenzij goedkope Seiko.
Zelf op diverse juwelier website surfen en enkele leuke sieraden pics downloaden en printen. Die laten zien aan je vrouw. Daar wordt zij enthousiast van. Vervolgens samen naar een gekozen juwelier om sieraad te kopen. Dikke portemonnee meenemen want de aankoop wordt twee keer duurder.
Alles komt goed, is mijn ervaring.

Hij is er al. Staat als NA in de topic list. Dank voor jullie adviezen.

2 likes

En die zelf kan inparkeren,begrijp je ook wel waarom :grin:

Die zou ik ook adviseren,smaakvol horloge :+1:t2:

2 likes