Verjaardagscadeau voor mijzelf?

Ik ben binnenkort jarig. Ik word 47 jaren. Volgens mijn dokter vertoon ik verschijnselen van een midlife crisis.

Weet je wat? Zal ik deze kopen als cadeautje voor mijzelf? Mijn bankrekening schreeuwt moord en brand. Maar ja.

Marijn.

gewoon doen

geen verkeerde keus , maar in die prijs klasse kun je natuurlijk vrij veel kopen…

Tuurlijk…gewoon doen! Je wordt maar een keer 47, toch? :wink:

Als je dat nou leuk vindt… :smiley:
Gefeliciteerd alvast he?

seamaster Schreef:

geen verkeerde keus , maar in die prijs klasse kun
je natuurlijk vrij veel kopen…

mvrgr joost

toevoeging, in deze prijsklasse kun je natuurlijk ook echt leuke horloges kopen :wink:

van een midlifecrisis naar een bankcrisis.
hoe los je dat dan weer op??
vast niet door een horloge.
gr oscar

hoe smaken kunnen verschillen. Ik vind dit een prachtig horloge. Ik heb haar al eens om gehad. Prachtig.

En een bescheiden horloge (40mm).

Marijn

Ik ben 1 januari jarig en heb het horloge vandaag gekocht. Waren ze bij Amsterdam Diamond Center toch de doos kwijt. Ze zullen het chronometer certificaat en de handleiding opnieuw bestellen. Verder goede service. Wat een pracht klok…

Ik moet nog wel vingeraanslag verwijderen.
Hier wat eigen foto’s

van harte gefeliciteerd dan maar :smiley: en van harte met je kado (tu)

Dag Marijn

“krijg geen spijt van de dingen die je niet gedaan hebt” gaat voor jouw niet op.
Twee maal van harte met deze stoere klok en natuurlijk met jouw verjaardag. Een contradictie natuurlijk
om jezelf een kado te geven maar een perfecte keuze. Veel draagplezier en een beregoed 2007

gr

Gewoon doen mooi horloge en een goed begin van het nieuwe jaar tenslotte wordt je ook maar een keer 47.
Prettige 2007 en veel plezier met je nieuwe aankoop tenzij je echt ploblemen krijgt met je vrouw dan zal ik er nog een nachtje erover slapen.
Groet
Thomas

Gewoon doen !! Maar dat had je al gedaan (tu)

Blijkbaar geen twijfelaar…:smiley:

Machtig mooie klok, Veel plezier ermee.

mooi hoor.
gr oscar