Beste mensen,
Ik ben bijna jarig en heb ongeveer 500 euro te besteden aan een horloge heb nu een Tissot PRS 516 met een rubbere bandje en zoek nog een horloge met als liefste een Zwitserse afkomst. Heeft iemand enige ideeën???
Toen ik je post las, dacht ik aan Christopher Ward. Maar kan je meer vertellen over je wensen?
Graag modern horloge mer stalen bandje of leren bandje vind ik wel mooi
En qua groottte?
En type horloge (duiker/flieger/dress)
Certina?
Mooie horloges inderdaad had ze allemaal al een keer gezien zeker de moeite waard
Je zal toch echt wat meer wensen kenbaar moeten maken, dit is makkelijker helpen. Afmetingen, materiaal, type, kleur bepaald soort merk enz enz.
Er twee horloges van rond de € 500 die er imo echt uitspringen. Één heb je al, lees ik. De andere wordt niet in Zwitserland, maar in Japan gemaakt. Een fijn duo, deze twee!
Tissot PRS516 Automatic en Seiko Sumo
Sumo komt toch vaak voorbij
Vandaar dat de Yellow nog in de kist zit, kan er maar geen afscheid van nemen.
Dus de Sumo is - wat mij betreft - zeker een aanrader.
NIet Zwitsers, maar misschien wel een mooi horloge voor erbij.
Seiko SARB035 (leren bandje is niet standaard)
je koopt toch een horloge dat je mooi vind?? Brand het geld in je zak?
Ben vrij nieuw qua horloges maar voorkeur licht toch wel bij duiker type en qua maat graag ongeveer zelfde als mijn PRS 516 maar ik weet dar zelf niet eens
Nou als 19 jarige student is er nog geen onbeperkt budget helaas
als je 19 bent kun je nog heel lang sparen voor iets waar je echt opgewonden van raakt
Vintage chrono! Zoek maar eens op valjoux 7733 of 7734 en kijk wat voor moois je allemaal vind
Wat een mooie horloge die Seiko vooral met dat bandje super gaaf!
Of een tussenstap, zoals velen van ons ook hebben gedaan, of nog steeds doen?
Zal het nog specifieker maken op zoek naar Diver watch en graag vrij clean mooi merkje