Vrouwlief zocht iets passends voor mijn verjaardag (ja vandaag! ) en vroeg me of ik nog iets wist…
Nou, eh, ja!
Ik liep al 2 jaar te twijfelen over de Carrier straps voor mijn Halios Seaforth, aangezien het blauw en grijs zo mooi matchete met de dial.
Ik vond het ergens jammer dat de nieuwe ‘Enhanced’ versies van de Carrier A2 strap ineens geen metalen keepers meer hadden.
Alleen, wat bleek, Haveston had sinds enige tijd een 2 piece versie van de Carrier strap, met quick-release spring bars! Ik vind het zeker bij m’n Seaforth fijn om makkelijk van straps te kunnen wisselen, dus dit klonk als een uitkomst. Hooguit wat dik (2,6mm).
Ondanks herhaaldelijke vertragingen van PostNL vanaf 7 februari en een dot extra inklaringskosten, werd het gelukkig gisteren alsnog bezorgd.
Heel leuk verjaarscadeau vooral de blauw grijze is een perfecte match zien er goed uit.allebei .
Rest mij nog je een leuke en fijne verjaardag te wensen en maak er een geslaagde dag van.
Bedoel je die Corp.Canvas? De mijne is ook eendelig hoor, maar de springbars staan relatief dicht bij de kast bij die Smiths, dus het oogde misschien meer als een 2-delig bandje.
Ja, dat vind ik met mijn smallere polsen ook wel licht jammer, dat er niet een S of XS variant van is.
70mm/110mm zou al zoveel beter zijn voor me. Gelukkig kan de 2e keeper wel voldoende worden verschoven dat ie niet heel gek uitsteekt.
Ik heb mijn Haveston gewoon bijgeknipt op lengte. Aangezien het bandje ook verlijmd is gaf dat geen probleem. Ging ook niet rafelen. Ziet er niet top uit, maar omdat het uiteinde nu achter de pols zit zie je het niet. Niets zo erg als een te lang bandje.
Welke versie heb je, en heb je misschien een foto?
Vanwege de stiksels op mijn banden zou ik ze persoonlijk niet zo snel willen/durven bijknippen. Nog even los van het feit dat de laatste gaatjes dan wel erg dicht op het uiteinde komen te staan.