Verkeerde pushpins...argh

Ja, je schuift het mesblad ertussen en duwt dan met het hele blad de springbar/pushpin naar binnen toe, net zoals inderdaad met een normale springbar tool, zodat het uiteinde eruit komt en met je vingers duw je dan het geheel uit de kastpoten/lugs. Het kan wel krassen dus wees voorzichtig !!

1 like

Noem me ongevoelig, onbeholpen of gewoon bot maar dat bandje is toch al afgeschreven?

Waarom knip je niet gewoon de band weg en dan de pushpins door?

Denk dat de foto wat ongelukkig is … je kijkt naar de kopse kant van een zo goed als nieuwe Kaufmann ā€˜tropic’, dus als het even kan bespaar ik die en houd ik 50 Euro in mijn zak.

:+1:

alles afplakken :sweat_smile:

1 like

Begrijpelijk. Zal de foto dan zijn idd.

Maar de band is te smal lijkt het ook dus misschien heb je alsnog ruimte om alleen de pins door te knippen?

Ik trek 'm naar beneden op de foto :wink:

Dat was mijn eerste gedachte, maar dan moet het wel een kleine nijptang zijn.

Inknippen met een sterke maar fijne zijkniptang. Dan heb je een zwak punt en dan met een schroevendraaier tussen de kastrand en de pin de pen kapot breken op het al ingedeukte, ingeknipte punt. Gaat eigenlijk altijd makkelijk en veilig zo.

2 likes

Was al aan het bedenken of dat misschien handiger is dan een kopsnijtang.
Heb deze op het oog, beetje lastig inschatten of de bek smal genoeg is voor de ruimte die ik kan creƫeren.

Beetje opletten dat er niet een deel in de lug achterblijft.

Zo heb ik het er met gemak wel uitgekregen met slechts 1 platte kop schroevendraaiertje.
Zit toch genoeg ruimte om erbij te kunnen zo?

Beetje tegendruk met je vinger zodat ie niet weer terug in het gat valt.

1 like

Even je horloge meenemen naar de bouwmarkt en passen. Als ie doorgeknipt is hang je hem weer terug :hugs:

2 likes

Er zijn er hier ook die er met een locomotief overheen kunnen rijden. Komt de pushpen geheid los :grinning:

1 like

E83CADB9-755E-4DAD-9B9E-3BB60190C82F

Check :ballot_box_with_check:

1 like

Oooh, werkt dus niet.
Met titanium wielen dan? Net als het tooltje van Arie.
Ja, probleem opgelostšŸ˜‰