Ik ben ook voor, maar alleen op voorwaarde dat we volgende maand unaniem voor @jurk kiezen. Want laten we eerlijk zijn, die verdient ’m ook.
Wacht eerst volgende aflevering maar af of je er dan nog steeds zo over denkt!
Dank voor de aanbeveling!
No worries, ik kan een boel hebben. En ik ben fan.
EENS! <- dit is volmondig…
Was ook geintje. Ik heb nu al zoveel voorpret over volgende week. En je zit er weer in samen met de anderen, jullie gaan naar 020!!
Eens met de unanieme verkiezing van @Jurk , ongeacht hoe hij de leden op de hak neemt. Want ondertussen doet hij ook mooie dingen voor sommige leden.
Met alle respect, maar gezien deze actie
https://www.horlogeforum.nl/t/i-have-been-jurked/201347/104?u=robertw
Staat hij voor mij op dit moment op Nr 1.
Buiten het feit dat hij mega veel tijd in het tekenen steekt, zit er 0,0 eigen belang bij en enkel voor het forum en het goede doel.
Respect.
Edit: ik zie dat ik gelukkig niet de enige ben.
@jurk heeft deze maand ook gewonnen met zijn tekening voor Satruman.
Sorry @Dpvh. Je zult er maar aan moet wennen dat de tweede plek de eerste verliezer is.
maar ik wilde de nominatie van @Dpvh niet meteen teniet doen, omdat die toch ook een mooie klus heeft afgeleverd met zijn generator. Die flow wilde ik niet meteen smoren, vandaar mijn nominatie voor volgende maand. @jurk verdient hem wat mij betreft op dit moment meer dan wie dan ook, maar wat in het vat zit verzuurt niet, zeker wanneer we daar wekelijks met die fantastische cartoon aan herinnerd worden.
Volledig eens
We kunnen @Jurk ook met terugwerkende kracht tot favoriete HF’er van Maart benoemen, toen begon hij immers met z’n tekenproject. @Dpvh is dan genomineerd voor deze maand.
.
Respect!
Dan doe ik het wel
@Jurk vond het forum een beetje afzakken. En heeft geen klaar-met-het-forum-topic geopend, maar heeft besloten de sfeer zelf te gaan opkrikken. En als ideale schoonzoon er ook nog eens een goed doel mee te steunen. Mijn hemel. Als mijn zus nog geen man had, zou ik haar persoonlijk bij hem komen afleveren.
O, en hij heeft ook nog eens een Rolex. Sorry @Dpvh.
Heren heren, ik ben het helemaal eens met de meesten hier, hup hup die @Jurk voor de nominatie.
Mijn knutsel projectie stelt niks voor in vergelijking met zijn inzet
Dit is dan ook ver van nodig
Ik voel mij alsnog vereerd , waarvoor dank
Ja ik heb enkel een miezerige Omega, over:
Gesproken.
Zeker , ondergewaardeerd merk op dit forum
Ennuh dit dus
Het is het Russische equivalent van ‘liefde maakt blind’. Ik ben net terug uit Oekraïne. Ik kan het weten.
Oh nee wacht. Die Oekraïense vrouwen zijn juist bloedmooi. Ik gooi dingen door elkaar. Jullie krijgen allemaal de groetjes van Svetlana.