Verkiezing favoriete HF-er September 2019

Oekraïens =/ Russisch
Ik liet enige tijd terug een Oekraïens liedje aan een Russische horen, ze vroeg me of ik dat nooit meer wilde doen want ze kon het niet aanhoren :joy:

2 likes

Soort BAUNAT dus?

4 likes

Nee die hoge klasse van perfectie daar komt Dugena niet aan :upside_down_face:

1 like

Geen idee, ik heb nog geen strips van jouw hand over het wel en wee van HF gezien. Lijkt me ook leuk, maar oh boy, dan gaat de poep echt in de ventilator terecht komen vrees ik. :ghost:

6 likes

Ik schreef mijn vorige betoog nog voordat ik de tekening voor Satruman had gezien. Als het al niet beslist was…

Moeten we nog iets van een poll doen?

• Jurk
  • Die gast van die tekeningen
  • Rolex

0 stemmers

4 likes

:joy:
Ja zet even die optie aan dat je meerdere keuzes kunt aanvinken want ik zit ik dubio nu over de keuzes

4 likes

Op mijn steun kun je altijd rekenen.

2 likes

Ik nomineer @Jurk met de “lok Rolex”!

2 likes

Dank allen voor de super leuke reacties! Ik ga gewoon door met tekenen. Het doel is nog lang niet gehaald!

@Schoen ik wil de boel niet spoilen, maar je weet dat ik al een tijd jouw urenbriefjes niet meer teken toch?

Fijn Pasen alvast. :+1:

2 likes

Urenbonnen teken was ook zo’n talent inderdaad. Ik hou er gewoon rekening mee dat die tijd weer terug kan komen.

1 like

OMG … lekker weer, mooie horloges en dan tijd hebben om dit topic leven in te blazen.
Dan heb je of geen leven of heb ik diep respect …

Mag ik hierbij alvast @daffie en @Sjoerd_K nomineren wegens de topactie voor Rik?

9 likes

Bedankt voor je nominatie, maar ik gooide slechts een balletje op! @daffie is verder verantwoordelijk voor het uitvoeren er van, en het resultaat mag er wezen!

Edit: maar we zijn er nog niet mensen. Als je het nog niet gedaan hebt of je voelt je extra gul, pm Daffie dan even en je krijgt een tikkie gestuurd om bij te dragen aan een geschenk voor @GMTplus1

7 likes

Yes please. @daffie moet het zijn!

4 likes

@daffie heeft er recht op

1 like

Ik nomineer @SybrenAnne altijd van waarde met zijn kennis en passie voor quarts horloges.

@daffie en @Sjoerd_K graag.

Wat jurk zegt

3 likes

Allemaal dank voor dit zeer aardige gebaar. Ik waardeer het. :+1: Belangrijkste is echter dat Rik er zsm weer bovenop komt. We hebben allemaal geweldig bijgedragen om tzt iets zeer moois te kunnen doen om hem en z’n vrouw enigzins op te fleuren en een hart onder de riem te steken.

8 likes

Ik draag ze alleen maar… anderen hier weten véél meer…
@daffie moet het worden !

7 likes

Ik weet het nog goed.