Verkiezing favoriete HF-er September 2019

Kan door al deze warmte en tranen van ontroering nog net de letters op mijn beeldscherm onderscheiden! :innocent:

Dat gezegd hebbende stem ik ook voor @Tissot62 en zijn altijd hartelijke en warme reacties naar anderen! :hugs:

7 likes

Nou jij wint hem niet, sfeerspons :smile:

Ik krijg hier wel een beetje dit idee bij:
anigif_enhanced-15540-1410468152-1

12 likes

Hartelijk bedankt voor deze gedacht, maar ik moet herkennen dat afgezien bijzondere afstandigheden ik heel minder actief ben geweest deze laatste maanden. Ik lees niet alles en dus zijn er veel berichten die ik mis als de titel mij niet aantrekken, dus wil ik niet stemmen. Het zal zeker beter zijn voor een andere lid. :slight_smile: Maar ik voel me gegeerd dat iemand aan mij heeft gedacht.

6 likes

Dankjewel Harry! :+1:
Wat een eer :innocent:

4 likes

Overigens mag wat mij betreft de ā€˜fair trade’ award naar de drie musketiers @royke74, @MotoSkooly en @ThaPapper. Met die vriendenprijsjes steeds. Ik had aanvankelijk @jeroenderee daar ook voor in het vizier maar die leed schipbreuk in het zicht van de haven. :joy:

15 likes

Dank @cash en @Klokkengek …eensgelijk! :+1:

En zo’n beetje iedereen die ik zou willen nomineren is al genoemd dus sluit ik mij gewoon eenvoudig aan. :sunglasses:

Topic kan wellicht gesloten…de veren zijn op. :joy:

5 likes

image

1 like

Ik nomineer @Motormuis omdat hij degene was die belangeloos de anderen in de bloemetjes wou zetten!!!

Waar vind je nog zo’n belangeloze inzet???

3 likes

Toch wel @marijn voor mij, of ging het niet om de favoriete zuurpruim?

1 like

Hier ben ik het vijf keer mee eens en chef @Boetje hoort er ook bij . Daar kun je met een gerust hart duizenden euro’s naar overmaken zonder dat je bang hoeft te zijn voor gekke taferelen.

10 likes

Als het om de favoriete HF-er juni 2018 was gegaan, had ik zonder meer @jeroenderee genomineerd. Hij stelde geheel belangeloos zijn Paypal rekening voor mij beschikbaar om de refund HFLE 2017 snel te realiseren. En binnen no time, as we speak! (letterlijk) stond de EUR 225,-- op mijn rekening.
Maar ja, het is nu juli en ineens liggen de zaken een tikje anders … (voor mij niet!).

Edit: inmiddels op aanraden van vijf (schoon)kinderen ook bij Paypal aangesloten en verdraaid, wat is dat handig, zeg! Wist ik veel!

4 likes

Mijn beste,

Even een korte reactie. Mijn handen doen op het ogenblik niet wat ze zouden moeten doen. (Multiple Sclerose)

Een nominatie!!
Dat maak je niet elke dag mee!!

Ons onvolprezen Horlogeforum is een volwassen dynamische platform geworden.
Al vele jaren is het een vaste waarde in de Lage Landen voor al diegene welke zich verbonden voelen met het ā€œdraagbare uurwerkā€.
En dit in een snelle soms woelige wereld, welke zich steeds meer tracht te manifesteren via (onder andere) Social Media.
Wat is het dan een zegen om middels ons forum, naar hartelust op een ontspannen manier heerlijk te kunnen grasduinen in die fascinerende wereld der horlogerie.

Zo zag ik op mijn gebruikers-paneel tussen al die badges, vlaggetjes, like’s, berichtgevingen en wat dies meer zij, een ogenschijnlijk aantal @tissot62!!
ā€œRaar maar waarā€.
Ik vind het dan ook een hele eer om de nominatie te krijgen voor deze verkiezing van Favoriete HF-er van de maand.
Doch,
met enige zelfspot bezie ik mijn bijdragen aan het HorlogeForum in het complimenteren aan al die heren en soms een enkele dame, welke zich met de nodige trots gewaar worden voor de liefde van het horloge.
Dit beschouwende,
zijn er in mijn optiek vele, vele forumgenoten die ā€œinhoudelijkā€ wellicht meer een essentiĆ«le bijdrage leveren die dit HorlogeForum maakt tot wat het is.
Maar enfin,
De maand juli duurt nog lang.

@iedereen:
Bedankt voor de nominatie.

Luister naar je pols en ontdek de bron van je passie!!

Vrede en alle goeds,
Coenraad alias tissot62

Orologio Signaturis Temporis :wink:
(een Horloge is een teken des tijds)

111 likes

*veegt traantje weg

6 likes

Zoals altijd…:+1:

2 likes

Klote ziekte !!! Veel sterkte

6 likes

Jouw bijdrage is de stabiele factor van vriendelijkheid en bescheidenheid op dit forum en daarom zo waardevol.

30 likes

Nou precies dat.

1 like

Ik ben hier op het HF nog net geen 2 maanden lid… Dat maakt voor mij het kiezen nog niet echt eenvoudig. Maar er zijn wat mij betreft wel meerdere kandidaten die voor deze verkiezing in aanmerking komen, omdat ik denk dat ik met deze mensen in het echte leven makkelijk door 1 deur zou kunnen. Maar voor deze maand verkiezing kies ik net als TS @Motormuis voor @Tissot62. En ook precies om de reden als de TS formuleert. Een klasse vent lijkt mij dat. En ook zijn reactie op dit topic is weer fenomenaal. :+1:t2:

4 likes

Top zelf- en algehele beschouwing weer Coenraad, het is je gegund ! :+1:

1 like

helemaal mee eens, bijdragen misschien kwantitatief weinig, maar kwalitatief werkelijk Top :+1:

3 likes