Ja, heb je hem gemist? Zo ingewikkeld is dat aliexpress toch niet?
Ik vind Marijn wel vaak het morele geweten van HF. Ik zie hem daarom toch wel een beetje als de Mark Rutte van het forum.
Ja, heb je hem gemist? Zo ingewikkeld is dat aliexpress toch niet?
Ik vind Marijn wel vaak het morele geweten van HF. Ik zie hem daarom toch wel een beetje als de Mark Rutte van het forum.
Ik vind de voorgedragen leden een prima keuze. Zelf ik wil daar nog iemand aan toevoegen en wel @royke74
Hoeveel leden heeft Roy het afgelopen jaar niet belangeloos geholpen met allerlei zaken? Denk dat er hier velen leden dankbaar voor zijn en er een goed gevoel aan over hebben gehouden.
En voor ieder ander die niet genoemd worden
http://4.bp.blogspot.com/_f56W2wkEvG0/Sweoj_BT0oI/AAAAAAAABBU/h6ZrFvsTpUs/s1600/veer+in+zn+reet.jpegDat eerste kan ik mij in vinden, maar dat tweede.
Had ik er een knipoog bij moeten zetten denk je?
Ik ben het helemaal met je eens.
Au.
Blijkbaar.
Wij van @Nathalie1 nomineren @Nathalie1
Het is toch een hele prestatie, al een jaar hier op HF tussen de mannen.
Amenā¦
Jij bent wel een echte ādie hardā inderdaad! Voor de tweede keer vandaag deel ik een RESPECKTOS! uitā¦
Gaat veel verder dan een like van het HF systeeem.
+1 maar dan gewoon HF-er van het jaar
Slijmbal.
Geen idee hoe of wat deze titel brengt, maar moet zeggen dat @Tissot62 mij altijd in positieve zin opvalt!
Harry wilt wat opties openhouden als mevrouw @Klokkengek vertrekt (en in de scheiding alle horloges afpakt). Dan heeft @Nathalie1 een geweldige collectie om weer opnieuw mee te beginnen
The votes from Bavel go toā¦
@stefanketelaars
Geweldig hoe hij zich ontwikkelt, en dit in alle bescheidenheid hier deelt.
De eervolle vermelding is voor @koen voor zijn geweldige restauratie talenten die hij deelt.
@Motormuis
Ik neem aan dat jij de stemmen bij houd
Ben wel nieuwsgierig naar de tussenstand!
Ik denk dat Coenraad @Tissot62 in iedergeval op 1 staat!
Bij deze nog even mijn nominatie en die is tevens op @Tissot62 !!
Ik wilde eigenlijk @anon50762135EV en @SuperC samen nomineren want ze trekken altijd zo lief met elkaar op⦠Maar dat kan niet en daarom sluit ik me graag aan bij de meesten en nomineer ik @Tissot62. Altijd vrolijk, vriendelijk en opbouwend. Zouden velen een voorbeeld aan kunnen nemen
Zeker mee eens!