Verkiezing favoriete HF-er September 2019

Mee eens! Coenraad is een gentleman in de ware zin des woord’s ! :slightly_smiling_face::ok_hand:

2 likes

@Tissot62 zonder twijfel. Valt me steeds weer op. Geef die man medailles!

1 like

Maar jullie verdienen allemààl een trofee hoor, van harte en zo!

2 likes

Mijn stem gaat ook uit naar @Tissot62 !
Blijft verbazen met zijn oneindige spreuken en positieve berichten.

1 like

Helemaal mee eens en dito met de nominatie, ik heb mij er immers ook aan verbonden.
Neemt niet weg dat @Tissot62 de rustige weg bewandelt en hiermee een stabiele factor is (geworden) en niet zijn "nek uitsteekt"
Niets mis mee, maar mijns inziens wel vermeldingswaardig. :wink:

2 likes

Dit is misschien wel het mooiste bericht dat ik ooit op dit forum heb gezien, wow!

Mijn stem zou ook zeker uit gaan naar @Tissot62!

2 likes

Ik stem ook op @Tissot62
Als je tussen alle onzin door nog steeds dezelfde koers blijft varen van positiviteit dan verdien je wat mij betreft wel een pluim.

En voor de rest:

“Buona Notte" en morgen gezond weer op.:first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face: Orologio Signaturis Temporis :wink:

9 likes

Nee, die man die altijd iedereen hier verwelkomt met een origineel bericht en tekening/foto.

Zoeken, zoeken… aaaaah wacht. Tsja @Tissot62 dus… geef die man een pluim!!!

4 likes

Ik weet niet wanneer alle stemmen geteld worden… Maar tellen lijkt mij trouwens overbodig! Het is wel duidelijk dat @Tissot62 de terechte winnaar gaat worden/is.

1 like

In alle eerlijkheid, maar je bent als nieuw member pas welkom geheten ná het bericht van @Tissot62!

5 likes

:joy: :joy: :joy: :joy:
Ik ken er nog wel een…

1 like

Het feit dat je voor dit antwoord binnen 3 uur al 48 likes krijgt zegt al genoeg.
And the winner is …@tissot62 :trophy:

Nu 51…55

2 likes

Mogen het er ook vier zijn :sunglasses:? Wat mij betreft @wbcoupe, @HorloG @rjans en @koen (en dan ben ik er vast nog een paar vergeten) voor de vaak fantastisch gedetailleerd vastgelegde restauratieverslagen waar ik altijd zo van geniet!

6 likes

Ik nomineer @Hans3. Deze HF-er heeft in de afgelopen 31 dagen (maand):
a) iedere dag HF bezocht
b) ten minste een topic gemaakt
c) 8000 berichten gelezen
d) Heeft het slechtste ratio likes gegeven/ontvangen (9/0)

Een :heart: onder de riem :smiley: Je wordt gewaardeerd :smiley:

En anders @anon48385240EV. Hij heeft
a) 31 dagen HF bezocht
b) ten minste een topic gemaakt
c) Een ratio van 17,94444 likes ontvangen/antwoord

3 likes

On a more serious note, mijn stem gaat eveneens naar @Tissot62
En een eervolle nominatie voor @Zulu! Dit voor zijn heerlijk geschreven NA-verslagen en zijn enthousiaste advertentie-teksten, al dan niet vergezeld van dat jonge dingetje-gifje.

9 likes

Kan ik wel mee leven.

Met de uitverkiezing dan hèh.
Misschien ook wel met @Nathalie1 maarrehh het gaat hier om de uitverkiezing :rofl:

1 like

Bedankt! Leuk dat je aan mij gedacht hebt!

62 it is…100 ?

:blush:

En ook mijn stem naar de immer vriendelijke en beleefde @Tissot62 :ok_hand:t4:

Heeft altijd voor iedereen een goed woord!

3 likes