Verkiezing favoriete HF-er September 2019

prof. dr. Ir. Hendrik :innocent:

3 likes

Is @Tissot62 al genoemd?
Toppertje :wink:

4 likes

Ik stem voor @Tissot62, hands down!

Respectvol. Dat is het woord. En juist dat waardeer ik ten zeerste. Dank voor je bijdragen Coenraad!

3 likes

Hoewel ik eigenlijk van mening ben dat deze eer mij toekomt krijg ik zo zachtjes aan de indruk dat ik daarin eigenlijk helemaal niet door anderen word gesteund. Omdat ik het jammer zou vinden als mijn stem dan helemaal niet gehoord wordt zal ik toch maar een keuze maken uit de anderen op dit forum.
Mag er op de leaders worden gestemd? Zij maken dit forum mogelijk. Of moet ik mijn meest favoriete leader kiezen? Maar die heb ik helemaal niet.
Eigenlijk ben ik maar heel eenzaam hier. Ken de meesten van jullie niet persoonlijk. Dus ik ga voor diegene die ik het beste ken. Hij heeft mij ooit getracht iets over de werking van horloges bij te brengen. Was een zeer leuke dag. @brunod krijgt mijn stem!

9 likes

Zzzz

Mijn beste,

Ik wens je veel succes met deze fabuleuze gedachtenkronkel.

Voorwaar een onbaatzuchtig en onvolprezen geheel.

Pecuniam non olet.

Op een serieuze noot, het spijt me echt dat te horen. Ik lees je langere bijdragen graag omdat je nog ouderwets woorden als “welke” gebruikt in de juiste context, en je bent niet aflatend positief. Hoe is me een raadsel, maar @Motormuis had daar een punt.

MS is gewoon kut. Ik hoop, nominaties terzijde, dat dingen gewoon beheersbaar blijven voor je.

22 likes

Dank voor de nominatie! Ik heb inderdaad iets te veel in de blauwe rubriek rondgehangen. Overigens is de werkelijkheid iets genuanceerder als de statistiek, Ik heb weldegelijk een paar likes gekregen maar die hadden de vorm van “verkocht met dank aan gewaardeerd HF lid”. :wink:
Goed, serieus nu. Je komt niet 3 x per dag terug om alleen maar iets te kopen. Blijkbaar is er, vaak onuitgesproken, ook iets dat ons buiten de horloges om verbind. En in dat kader sluit ik me graag aan bij de nominaties van Coenraad: +1 voor de man die altijd positief en beschaafd is.

2 likes

Voor iemand wiens handen niet helemaal willen meewerken, een kort (:grinning:), doch prachtig bericht. Voor iemand wiens handen wel willen meewerken zou overigens hetzelfde gelden.

Alleen daarom al een stem voor @Tissot62! :+1:

4 likes

Nou Coenraad @Tissot62: anderen halen je deze maand niet meer in, dus jij bent onze topper!

Heel veel kracht en herstel toegewenst in deze donkere dagen, ook al schijnt de zon.

11 likes

Nog eentje voor @Tissot62
Voor een verpletterende overwinning :ok_hand:

1 like

:beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer:
Een rondje voor alle aanwezigen in dit topic ter ere van @tissot62

4 likes

Gefeliciteerd (Coenraad) @Tissot62 met uw overwinning. Het is u duidelijk gegund!
Verder wens ik u heel veel sterkte en beterschap met de MS. :1st_place_medal::balloon::watch:️:drum::beers:

2 likes

Van harte Coenraad @Tissot62 met deze eclatante overwinning :checkered_flag::checkered_flag::checkered_flag::checkered_flag::checkered_flag::checkered_flag:

1 like

Gefeliciteerd Coenraad (@Tissot62), zeer verdiend! Tevens bedankt voor uw bijdrage en voortreffelijk taal gebruik :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Beste Coenraad @Tissot62 ,

Van harte gefeliciteerd met deze benoeming tot favoriete HF-er voor de maand juli 2018! :slightly_smiling_face::ok_hand:

Voor mij ben jij altijd een topper geweest op dit forum en zal dat ook altijd blijven, vanaf het begin dat ik erbij ben. Simpelweg, omdat jij in eerste instantie altijd kijkt naar het positieve, het goede in de mens, en niet direct focust op negatieve dingen en fouten en tekortkomingen van mensen. Dat zouden meer mensen moeten doen!

Ik wil je graag hier bedanken, gewoon voor het feit dat jij er bent en ik hoop dat wij nog heel lang van jouw aanwezigheid en positieve berichten mogen genieten.

Graag wens ik je sterkte, kracht en beterschap toe met jouw gezondheid! Ik hoop dat je toch ook nog kunt genieten van mooie en goede dingen van het leven.

Ik drink vanavond mijn allerbeste Malt Whisky op jouw gezondheid!

Proost Coenraad!:slightly_smiling_face:

Vriendelijke groet,

Harry.

PS: ik hoop dat u het mij niet kwalijk neemt dat ik heb getutoyeerd in dit bericht.:blush:

19 likes

Wat mij betreft ben jij de HF-er van de volgende maand. :+1:

4 likes

En wat mij betreft, de rest van het jaar! En als ik zo eens naar de stemmen kijk, zal ik niet de enige zijn. :+1:t2::grimacing:

3 likes

Goede inbreng. :+1: :+1: :+1: :smiley:

4 likes

Moest dit niet een reactie zijn op mijn bericht?

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.

5 likes

Niet voordat jij je steekpenningenbeid aanpast. Ik heb nog steeds niks binnen.

Aliquando et insanire iucundum est

4 likes