Verkiezing favoriete HF-er September 2019

Bruhhhh, niet iedereen hier is opgeleid hè.

Voor de rest:

6 likes

Plus 1 voor het ouderwetse paasei.

2 likes

Ja, sorry! De acceptgiro is onderweg!

Neem van deze pindakaaskoning aan, dat Calvé zijn meerdere kent. Mijn decadentie gaat niet lekker samen met huismerken. Maar de beste pindakaas is helaas van het AH huismerk. Geloof me. Echt. Sorry. En zonder stukjes uiteraard, dat scrubben is nergens voor nodig.

3 likes

Met enige scepsis dit topic geopend, maar nu gelezen hebbende dat @tissot62 is genomineerd, kan ik hier alleen maar zeggen:

Beste Coenraad,
Gezien je niet aflatende stroom van louter positieve kritieken een geheel verdiende trofee die jouw hier ten deel gaat vallen.

En snel de stemming sluiten nu. De andere genoemden komen zeker later nog eens aan bod.

Groet, Arjen

2 likes

:face_with_raised_eyebrow: Hmm… zeker? Toch maar eens proberen dan.

Ik heb zelf toevallig gisterenmiddag ook een lijntje uitgezet naar de crème de la crème der pindakaasjes :ok_hand: :crown:

Het is alleen nog heel even wachten op antwoord. Ik heb hier last van een plaatselijke Whatsapp storing, gisteren verdwenen haar status en haar profielfoto ineens tegelijkertijd…weird :thinking:

6 likes

[quote=“FransT, post:120, topic:161351”]
62 it is…

zitten nu op de 82 :flushed: ….zoveel krijg ik er niet eens in een heel jaar .
Kan ook wat over mij zeggen natuurlijk :thinking: :stuck_out_tongue_closed_eyes:

3 likes

Ik vind de nominatie voor @Tissot62 een goede keuze.
Het is de altijd vriendelijke forum (labrador) die een ieder altijd al kwispelend verwelkomd of op zijn eigen wijze feliciteerd met nieuwe aanwinsten! Chapeau voor onze Coenraad en zijn positieve bijdragen!

2 likes

25 likes

Haal juli maar weg en maak er gewoon 2018 van.

9 likes

Tissot only …:slight_smile:

1 like

Hahaha… helemaal mee eens! Stel je voor dat we deze heisa iedere maand door moeten…:joy::rofl::wink:

5 likes

Alsjeblieft niet :smile:

1 like

“Still going strong” :clap:

1 like

Gefeliciteerd @Tissot62, je hebt het zeker verdient! :v:t2:

Volgens mij ben je met @Taconew aan het chatten

2 likes

Haha nee, Wesley zou meteen een date inplannen.

Het grappige is wel dat hij in mijn telefoon nog steeds Taco Pindakaas heet.

1 like

Ik heb de reacties niet allemaal kunnen en willen lezen en misschien is er ook al een opmerking gemaakt met eenzelfde strekking:

Men moet voorzichtig zijn met zoiets want wat is het criterium?
Mogelijk gaat het eindresultaat voorbij aan de doelstelling want populariteit gooit vaak roet in het eten.
En populair kun je ook zijn in minder positieve betekenis…
Bijvoorbeeld op één van de fotofora waar ik vertoef, heb ik sterk het idee dat het niet om de foto maar om de persoon die de foto maakt gaat.
Zoiets kan hier natuurlijk ook gebeuren…

Nee joh, gaat toch prima zo.

2 likes

Dit is een random tekst uit latex :wink:

1 like

Mijn beste HorlogeForum Genoten,

Hier in huize Coenraad wordt vanavond de fles ontkroond de humidor geopend, een smaakvolle Nicaraguaanse geknipt en het horloge (gezelligheid kent geen tijd) afgedaan!!
Immers, we hebben wat te vieren.
Dus dat gaan we dan ook doen!!
En ‘we’ staat voor ondergetekende en mijn lieve vrouw.

Tja, Favoriete HF-er van de maand. Dat maak je niet dagelijks mee.
En het leuke is, dat de maand juli nog 26 dagen voor mij als Favoriete HF-er in het verschiet heeft.
Dat worden dus memorabele dagen!!
Dagen van vreugde en vertier doch ook dagen van beschouwing!!

Want het is wel eens goed om een moment te kiezen, om even wat gas terug te nemen, even tot inkeer te komen.
Je leven onder de loep te nemen, na te denken over jezelf en anderen, je verhouding tot de materie en zelfs tot ons onvolprezen HorlogeForum!!
Ja, ja, er wordt wat af-gefilosofeerd in huize Coenraad.
Maar énfin,
Ik wil hier maar mee zeggen dat mijn passie voor horloges en deelname aan dit Forum een wezenlijk onderdeel is van mijn beleving.

Want wat is er in deze tijd van snelle flitsende digitalisering nou plezanter om rond te lopen met een “draagbare uurwerk”!!
Een uurwerk waarmee het voortschrijden der tijd gemeten wordt.
Tijd als een nauwkeurige opgave van de plaats van de zon aan het hemellichaam, op dat moment op die plaats.
Heerlijk toch!!
Ziezo, en dan nu een duik in de humidor!!

HorlogeForum Genoten:
Bedankt voor de leuke reacties, het medeleven en natuurlijk de titel
"Favoriete HF-er van de maand".

Vrede en alle goeds,
Coenraad alias tissot62

Orologio Signaturis Temporis :wink:
(een Horloge is een teken des tijds)

75 likes