Ik had een aanzienlijk lagere prijs in mijn hoofd na een snelle Google-actie (toegegeven, niet eens op de link geklikt-- shame on me, anders had ik gezien dat het niet (meer) voor die prijs te krijgen is).
Wanneer gaat er een stop op? Want anders hebben we over 3 maanden nog steeds nieuwe voorstellen en likes?
Waar kan ik die kopen onder de 100k?
Mooi topic!
En zoals @Bwatched al aangaf; boven je 40ste is staal echt modaal
Goud. Elke liefhebber van horloges zou het een keer moeten dragen. Zo anders dan staal. Vanaf het moment dat ik de eerste keer goud droeg snap je pas waarom het zo bijzonder is.
Wat gaan we nomineren?
Ik bezit er zelf inmiddels 3:
Een vintage geelgouden day date 1803
Een witgouden daytona 116519LN die als een echte panda onder de radar fungeert.
En natuurlijk de
Patek 3940. Een hele fijne en prachtige perpetual calendar die ook nog eens super dun is. 8mm. En een super gehalveerde wijzerplaat heeft, niet te druk maar ook niet te rustig
Ik nomineer hierbij de Patek Philippe 3940. Toch wel het meest bijzondere horloge
Klik op de foto’s voor scherpte.
List zit die er net boven maar ach een kleinigheidje houd je altijd
Poeh, de PP Perpetual blijft toch prachtig!
Vandaag heb ik, na 4 weken, de Patek weer eens om de pols…
Blijft een close call tussen deze en de Daytona.
Ik had deze 1514/8 al in het Rolex topic geplaatst maar vind hem wel waardig om nog eens te plaatsen. Ruim onder de 100k haha! Geweldige staat, bijzonde finish en natuurlijk die prachtige mesh bracelet!
Je weet niet welke je vanavond om doet hè.
Twijfel tussen de JLC en Patek
Doe dan maar die volgouden daytona
En een pakje luckies.
De Daytona matched niet bij m’n smoking
Ik begreep van de gastheer dat het niet sjiek is. Gewoon alles casual. Alleen geen korte broek.
Birkenstocks waren ook niet geoorloofd alleen als je een gebroken teen hebt
Bij een smoking draag je toch geen horloge.
Je hebt gelijk.
Dan wordt het toch een korte broek en sandalen.