Wél een leuke voor een volgende ronde: mooiste vintage die op de markt voor €xxx te krijgen is…?
Die was bij nader inzien erg bescheiden en ingetogen. Bijna nederig. In het licht van Van Dam dan. Had ik al gezegd dat ik een onverklaarbare pokkehekel aan paars heb?
Wat een ontzettende droeftoeter die V&D gast ![]()
Je hoeft nooit je excuses aan te bieden voor een SARB033 of 035.
Was het maar zo’n feest, dat ze gewoon nog nieuw verkocht werden.
Ik ga voor het horloge die ik 2x in bezit heb gehad! Nederlandse roots, topkwaliteit voor onder de 1000 euro!
Dat hoeft niet, want iedereen weet dat je een SARB of vintage King Seiko kan kopen voor (een stuk) onder de 1000 euro.
Inderdaad een bijzonder exemplaar! De vraag is: wie gaat 'm nomineren…
Excuus, helemaal overheen gelezen. Dan heb ik niks in de horlogedoos om te nomineren. Goed excuus om weer een nieuw horloge te kopen ![]()
Wil je deze ook nomineren?
Graag nog een linkje naar een website waar deze nieuw verkrijgbaar is voor max 1000,-

Moeilijk kiezen, tussen de ‘Superior’, ‘Prosperum’, ‘Dominus’ en de ‘Bona Fortuna’…
![]()
van het huismerk van
En on topic, ik nomineer de Squale 1521. Imo de beste koop die je kunt doen, met een budget van 1.000 euro. Kon er nog een vinden, nieuw voor die prijs.
[quote=“TagEd, post:112, topic:600004”]
Moeilijk kiezen, tussen de ‘Superior’, ‘Prosperum’, ‘Dominus’ en de ‘Bona Fortuna libertas’…
Kan alleen maar stijgen in waarde!
Ja, deze hoort hier wel thuis.
Citizen Deep Green Leaf Urushi Lacquer NB1060-12L - Shopping In Japan Net Citizen Deep Green Leaf Urushi Lacquer NB1060-12L - Shopping In Japan Net
Citizen NB1060-12L
Paulin mag hier vind ik ook niet ontbreken! Dus ik nomineer graag de Paulin modul D Quartz. Voor een goede € 423,95 uit het Verenigd Koninkrijk te halen, dus met wat import past hij mooi in deze categorie.
O ja! Ik bezit hem zelf (schaamteloos, ik weet het
). Hij mag overal mee naar toe. Kiekjes voor de sfeer:
Voor mij absoluut de Tissot PRX en als hele goede 2e de Citizen NB1060
Citizen Eco-Drive 365 Limited Edition BN1010-05E | Helveti.eu | Helveti – Víc než hodinky Citizen Eco-Drive 365 Limited Edition BN1010-05E | Helveti.eu | Helveti – Víc než hodinky
Dit ziet eruit als een marketing foto. Welke foto van jouzelf wil je bij de (voor)verkiezing gebruiken?