Verkiezing mooiste horloge op HF tot 1000 euro, deel 1 (lees ook even de spelregels....)

Bij deze mijn Seiko SRPF41J1 (Matcha)

De wijzerplaat is simpel gezegd prachtig :star_struck:

20 likes

Wat een prachtige wijzerplaat is dit!

21 likes

Prachtig! Helaas buiten mededinging, want niet meer nieuw verkrijgbaar voor minder dan 1000,-.

Dat wordt dan een gezamenlijke nominatie met @Roog84 , die 'm al nomineerde. Hij voegde een marketing foto bij, dus met jouw foto erbij is de nominatie nu compleet. Mooi!

2 likes

Voor mij is dat deze Seiko ssb479p1

Wat een onwijs fijn en mooi horloge.

.
.

17 likes

@Brick
Deze ronde dus buiten mededinging. Ben nu al reuze benieuwd naar de play-off uitslag!

1 like

Tot 1000 blijkt een heel moeilijke categorie. Terwijl tot 500 mij positief verraste.
Tot 1500 is er ineens wel weer leuks te vinden.

2 likes

Ah niet gelezen. Wellicht was de titel beter geweest horloges tussen 500-1000 :sweat_smile:

We wachten op de play offs. :grinning:

990 euro, heb je nog een tientje over voor een bakje koffie. :slight_smile:

9 likes

Voor mij één van de beste Seiko duikers, in elk geval in mijn bezit. SPB317
Ondertussen wel te vinden onder de € 1000.

5 likes
3 likes

Mooi! Zou je nog een eigen foto kunnen uploaden om de nominatie compleet te maken?

Ik kan nog net mee doen.

5 likes

Graag nog een linkje naar een website, waar deze voor minder dan 1000,- euro nieuw te koop is (tip: check chrono24.nl)

Ik nomineer de Seiko Prospex Speedtimer Solar Chronograaf model SSC817 die verkrijgbaar is in meerdere kleur combinaties. Zelf heb ik de panda dial SSC813 en de vintage style SSC817.
Prijzen variëren tussen de € 680 - € 750

Waarom de Seiko Speedtimers ?

:white_check_mark:Hogere en betere kwaliteit band en sluiting
:white_check_mark:Solar Quartz uurwerk met batterij indicator, loopt nauwkeurig. Geen batterijwissel om de 2 jaar, laadt zich zelf op voor de komende half jaar
:white_check_mark:Prettige kastmaat 39mm
:white_check_mark:Chronograph functie
:white_check_mark:Saffier glas :star2:

Na de aanschaf van een Seiko Speedtimer houd je nog genoeg geld over om je horloge een extra boost te geven met een Jubilee band van rond de €100. Daarmee is de cirkel wat mij betreft helemaal rond, en dat voor nog geen €1000.

13 likes

Je mag er helaas maar eentje nomineren. Welke kies je? (als je het aan mij overlaat wordt het de 817, wat een mooi horloge en foto’s!)

1 like

Dankjewel, het is jouw topic dus vind het gepast om de keuze aan jou te laten :wink: (Ps: Heb mijn vet gedrukte tekst aangepast naar 817)

Als Tom88 mijn nominatie van de Lorier Neptune overneemt (hij heeft gereageerd met eigen foto).
Dan kan ik wel het groene broertje van de SSB479P1 nomineren, namelijk de SSB481P1

6 likes

nee, want :point_down:t3:

1 like