Lastig om een keuze te maken, want er is veel moois tot zon 1k.
Ik zet hieronder ook wat foto’s van eerder genomineerden. De keuze is aan u.
Moneta Moophase, sub 1k bij montredo.
KF Expedition, sub 1k bij harvey
Mijn favo duikert. Geen allemansvriend but i love it. 750 eur bij RM Time.de
Gewoon een extra foto van dit snoepje van Seiko
Als ik er maar 1 mag kiezen zou het denk ik de Moneta zijn maar de keuze is aan u.
Makkelijke keus, voor mij ook de Moneta! Prachtig.
Oeh de FC is wel echt heel mooi!
Leuke inzending. En minder dan 1000,- met een beetje zelfwerkzaamheid. Het zou mooi zijn als je nog een betere (scherpere) foto aanlevert.
Mooi, en onder de 1000,- euro. Heb je nog een eigen foto voor me om je nominatie compleet te maken?
Op chrono24.nl voor 843,-, dus ruimte genoeg voor de andere band. (en die lijkt mij mooier)
@LN2023 Mag ik je uitnodigen om je groene Alpinist op leer te nomineren? De SPB121 is nog steeds nieuw te koop, dus mag meedoen.
Sorry, nee. Ik heb de originele alleen, dit is een remake daarvan.
Hierbij scherpere foto’s en het voordeel is dat je het zelf kunt samenstellen. Zie hier de voorbeelden:
vetgedrukte tekst100% ![]()
Deze foto plaatsen bij je nominatie? Je mag er natuurlijk ook zelf eentje kiezen. (Je hebt er genoeg!)
Hallo iedereen,
Ik ben nieuw op horlogeforum en dit is ook mijn eerste bericht. Voor deze topic zou ik graag mijn Tissot Le Locle powermatic 80 willen nomineren voor deze wedstrijd. Reden dat ik dit horloge had gekocht is omdat deze wat formele is en ook vooral gebruik om te gaan werken. Als het weekend is heb ik andere keuzes, maar omdat het gangreserves 80 uur is werkt deze nog gewoon na het weekend.
Deze is op de Tissot website te koop voor €645.
Ik had een andere horloge willen nomineren, maar ik vind deze nergens te koop en het horloge wordt niet meer gemaakt. Het gaat om een Filippo Loreti Venice Moonphase Automatic Limited Edition.
En, weten we de nominaties al?
Morgen plaats ik de foto galerij van de genomineerden en mag je likes geven aan jouw favorieten.
Buiten mededinging, maarrrr…, ik wil de liefst 31 ‘likers’ bij deze wel bedanken voor hun waardering van m’n Edox.![]()
![]()
![]()
Ronde 1 (nominaties doen) is afgesloten. In ronde 2 (de voorverkiezing) kan je likes uitdelen aan de genomineerden, zie: