We gaan op zoek naar het mooiste horloge op HF tot 1000,- euro nieuwprijs. Ik nodig iedereen graag uit om de horlogedoos te scannen op kansrijke kandidaten!
Waaraan moet een geldige nominatie voldoen?
Het horloge moet in bezit zijn van jou of een ander HF lid
Ieder HF lid mag maximaal 1 nominatie doen
Eigen foto door jou zelf of het HF lid wiens horloge je nomineert (geen marketing foto). Als je meerdere foto’s plaatst, kiest de jury (moi) er eentje uit voor de volgende rondes.
Linkje bijvoegen naar een website binnen de EU, waar het horloge nieuw leverbaar is voor maximaal 1000,- euro. Indien alleen verkrijgbaar buiten de EU, dan rekenen met de wisselkoers en 25% opslag voor BTW en invoerkosten. NB tl-1 schijnt geen link te kunnen bijvoegen. Vermeld in dat geval het webadres zonder er een link van te maken.
Horloges die genomineerd waren in de verkiezing tot 500 euro doen nu niet mee (er volgt later wel een play-off ronde waarin de top 6 uit de beide prijscategorieën het tegen elkaar gaan opnemen).
Motivatie (optioneel) Zelf heb ik geen passend horloge voor deze verkiezing, dus maak ik graag gebruik van de mogelijkheid om die van een ander HF lid te nomineren. De Alpinist doet alles goed voor mij. Juiste formaat, verhoudingen en fijne kleurstelling en detaillering. Al was er enige twijfel tussen deze en de SPB121 van o.a. @LN2023 of de nieuwe SPB507, maar een bezoekje aan de horlogewinkel om ze beiden live te aanschouwen gaf de doorslag. De Alpinist triggert voor mij bovendien bijzondere herinneringen aan enkele alpiene avonturen, al zal dat ‘m niet helpen in deze verkiezing.
Ik ben nu al reuze benieuwd naar de uitkomst van deze verkiezing!
Je mag er maar eentje nomineren en de NB1060 heb je niet in bezit, dus gaat jouw nominatie naar de Murph. Weet je een HF-er die de NB1060 in bezit heeft? Dit zou je kunnen uitnodigen 'm te nomineren (jammer als die niet mee zou doen)
ErrediBi Monoblocco.
Monoblok 41mm case, geanodiseerd, speciaal gehard aluminium.
Kast en band “Made in Italy”, ETA automaat. https://www.erredibiwatches.com/
Ik nomineer mijn Red Star 1972. Voor €100,- te koop bij Poljot24. Ze komen in 4 kleuren, ik koos voor deze rode. Handopwinder zonder complicaties. Mooie caseback, mooie band, mooie doos, mooie alles.
Ik nomineer mijn Junghans form C
Niet de duurste voor deze verkiezing (was net te duur voor de onder 500) maar verdient in mijn ogen hier zeker een plek en kan zich in deze categorie ook prima meten.
prachtig afgewerkt horloge van een mooi merk.