De stemmen zijn geteld en de glorieuze winnaar is bekend: de Citizen NB1060 met zijn magisch groen/turquoise/blauw geschakeerde wijzerplaat van @Roog84 en @Natanael . Achteraf gezien niet een heel verrassende zege, want dezelfde als in de verkiezing tot 1000,-, die Kad in 2024 organiseerde. Daar wist dit HF groentje (actief sinds eind 2024) dus niet van. De nummer 2 mag de ontdekking van deze verkiezing genoemd worden, de prachtige Frederique Constant Moneta Moonphase van @Zoldar . Het podium wordt gecompleteerd door de Tissot PRX van @Zuid , die in 2024 ook al hoge ogen gooide.
Voor de fotogalerij heb ik hier en daar geshopt op HF (hopelijk hebben degenen die de foto’s maakten geen bezwaar in deze eregalerij opgenomen te zijn met hun beeldmetariaal)
@Tsuyosa leuk, dat je er op wijst dat FC eigendom is van Citizen (wist ik niet eerder). Waar Seiko heerste in de prijsklasse tot 500,-, pakt Citizen dus die rol in de categorie tot 1000,- !
Leuke collectie zo! Ik kijk met enige regelmaat naar de FC, zowel in zilver als blauw. Allebei bloedmooi. De Citizen zit al weer een tijdje in de collectie en blijft mij nog steeds betoveren.