Verkiezing mooiste low-budget horloge 2025, deel 1

Is-ie binnen? Heb je een foto voor me?

Je had Le Forban al genomineerd

Degelijk doch sportief :smiley: Heel fijn horloge :ok_hand:

Hierbij nomineer ik deze prachtige Citizen van @Buitenbeentje voor de verkiezing tot ‘mooiste low-budget horloge van 2025’ op horlogeforum.nl ! :point_up::smiley::sunglasses:

Wie A zegt moet óók B zeggen, bij deze.

1 like

@Buitenbeentje: lees hieronder bij EddieC ff mee … ! :point_up::smiley::sunglasses:

Of beter gezegd: lees hierboven ff mee bij EddieC ! :point_up::smiley::sunglasses:

Je bent een kei! En eddie ook bedankt.
Is ook een tophorloge en de foto komt mooi uit. Als jij wint neem ik met de rosegolden citizen genoegen met een 2e Plaats. Succes!

2 likes

Bedankt @Buitenbeentje ! Doch wanneer de forum-keuze op dit mooie open heart Citizen horloge mocht gaan vallen , dan nóg blijft het jóuw winnende horloge, hoor ! :sunglasses::wave:

1 like

Dit práchtige rosé-gouden “IP-plated” Citizen horloge kun je alleen maar met trots dragen.

• IP-plating: d.i. de verbeterde en daarmee meteen ook de hoogst-aangeschreven PVD plating-methode)

Deze plating-methode wordt bij Citizen eigenlijk altijd toegepast, net als bij de andere ietwat beter aangeschreven horlogemerken.

• Dit zelfs tot aan de dure/duurdere horloge-- en sieraden-merken aan toe.

Just my two cents to this matter (pun intended)

1 like

Van mij óók "Dank je wel, @EddieC aka Eddie. :point_up::wink: :+1:

Vergeet ik deze helemaal.

9 likes

Eribus Plausibus, mooie cleane wijzerplaat, André. :+1:

1 like

Weer wat erbij geleerd. Txs

1 like

5 likes

Mijn nominatie: Erebus Ascent 36 MOP:

7 likes

Ik begrijp het Eddie. Geen probleem. Mooi topic. Dank voor het werk dat je er allemaal in steekt.:ok_hand::slightly_smiling_face:
.

DE NOMINATIE RONDE IS AFGESLOTEN!
Er kunnen helaas geen nieuwe nominaties meer worden gedaan.
Binnenkort volgt ronde 2: de voorverkiezing o.b.v. likes

2 likes
3 likes

Jouw Le Forban doet het goed in ronde 2. Zo te zien gaat-ie ronde 3 halen.

Haha, wie had dat gedacht!