Verkiezing mooiste low-budget horloge 2025, deel 1

Realistisch spec’s gewijs geld voor waarde,gerenommeerd horloge merk,veel gedragen door ooit rijkste mens ter wereld,we spreken hier over een horloge van €75à€90,deze is niet te kloppen.

8 likes

Absoluut mee eens,en de “beste” analoge low budget horloge , maar of het de mooiste is, tja mensen en hun smaak …zelf heb ik de pepsi variant,ben er zeer tevreden van.

Luminox Recon Point.
Geweldig horloge voor 495 euro!!’

2 likes

Graag nog een recente, eigen foto aanleveren van deze mooie Seiko.

1 like

Echt een prachtig ontwerp van Filippo!

1 like

Dit is je 2e nominatie en helaas mag er maar eentje meedoen. Is er iemand anders, die dit prachtstuk wil nomineren, die niet eerder een nominatie deed?

Oh nee, hij was niet als nominatie bedoeld, alleen als antwoord op Fate’s bericht of deze Orient modellen überhaupt op het forum rondzwerven.

De roze en blauwe Orient doen allebei mee.

Die heb ik nog cadeau gedaan aan me vriendin! ^^

1 like

Ik had de waarschijnlijk kansloze Le Forban genomineerd, de Orients waren Fate’s idee… :grin:

1 like

Deze prachtige Citizen open heart is de 2e nominatie van Buitenbeentje en kan daarom niet meedoen. Is er iemand anders die deze wil nomineren en niet eerder een nominatie deed?

1 like

Is-ie binnen? Heb je een foto voor me?

Je had Le Forban al genomineerd

Degelijk doch sportief :smiley: Heel fijn horloge :ok_hand:

Hierbij nomineer ik deze prachtige Citizen van @Buitenbeentje voor de verkiezing tot ‘mooiste low-budget horloge van 2025’ op horlogeforum.nl ! :point_up::smiley::sunglasses:

Wie A zegt moet óók B zeggen, bij deze.

1 like

@Buitenbeentje: lees hieronder bij EddieC ff mee … ! :point_up::smiley::sunglasses:

Of beter gezegd: lees hierboven ff mee bij EddieC ! :point_up::smiley::sunglasses:

Je bent een kei! En eddie ook bedankt.
Is ook een tophorloge en de foto komt mooi uit. Als jij wint neem ik met de rosegolden citizen genoegen met een 2e Plaats. Succes!

2 likes

Bedankt @Buitenbeentje ! Doch wanneer de forum-keuze op dit mooie open heart Citizen horloge mocht gaan vallen , dan nóg blijft het jóuw winnende horloge, hoor ! :sunglasses::wave:

1 like

Dit práchtige rosé-gouden “IP-plated” Citizen horloge kun je alleen maar met trots dragen.

• IP-plating: d.i. de verbeterde en daarmee meteen ook de hoogst-aangeschreven PVD plating-methode)

Deze plating-methode wordt bij Citizen eigenlijk altijd toegepast, net als bij de andere ietwat beter aangeschreven horlogemerken.

• Dit zelfs tot aan de dure/duurdere horloge-- en sieraden-merken aan toe.

Just my two cents to this matter (pun intended)

1 like