Verkiezing mooiste low-budget horloge 2025, deel 1

Linkje bij deze mooie Seiko. Helemaal overheen gelezen in alle enthousiasme :sweat_smile:

16 likes

Absoluut mee eens,beste waarde voor geld😉

12 likes

8 likes

Deze zeer betaalbare Casio is toch gewoon een plaatje :star_struck:

Deze speciale Casio A168 kleurstelling
geeft je die heerlijke “back to the 80’s” vibes,
en dat is helemaal hot nu, want zeg nou zelf wie houd nou niet van die nostalgische retro-look.

21 likes

Ik begrijp het. Dankjewel voor het laten weten. :slightly_smiling_face: :+1:

EddieC mag mijn Timex dan meedoen of niet omdat ze nog wel nieuw leverbaar zijn maar niet in mijn kleur grijs maar wel in groen en blauw ?

Komt vandaag binnen als het goed is, aub nog 1 dagje geduld, :innocent:

1 like

Ik denk dat deze Lip T24 hier zeker tussen mag.
Prachtige 2 richtingen geborstelde wijzerplaat, met de kast mee gebogen glas, en een mooi formaat van een mooi Frans Merk👌
Voor het luttele bedrag van €189,- nog steeds te bestellen (o.a. bij horloge.nl) daar is onderstaande foto van)

18 likes

Zoals jouw horloge is niet meer leverbaar, dus helaas niet. Ik nodig je graag uit een andere te nomineren. Hoeft niet van jou zelf te zijn; mag ook een horloge van en andere HF-er zijn.

1 like

Heb deze zelf ook sinds 3 weken, blijf er naar kijken! Prachtig horloge!

1 like

Ok bedankt voor je antwoord duidelijk
Ik heb de Timex verwijderd want die doet niet mee dan is het iets duidelijker voor je met nomineren
anders zie je door de bomen het bos niet meer.

1 like

Dan ga ik voor deze de Sternglas Sedius Heritage Blue, .zelf in bezit en nog te koop.

Sternglas - Herenhorloge - Sedius Heritage Blue - Goudsmidatelier Jeandice

Nieuw te koop voor 279 euro in Hardinxveld-Giessendam.

13 likes

Ik heb deze rechtstreeks bij Arcange gekocht. Ik denk ook niet dat ze elders verkooppunten hebben… Inmiddels is er een 2e generatie uit welke iets anders smoelt.

De Seiko SRK035P1. Nog steeds te koop Seiko Premier Heren Horloge Staal Zwart Leer - Juwelier Houwen

Zie ook youtube video https://www.youtube.com/watch?v=jjTMqnuwYXI

14 likes

Echt een fantastisch horloge voor (nu) iets meer dan € 200,-

3 likes

Mooi horloge en fotografie!. Zijn dit eigen foto’s? Zo niet, dan graag nog een eigen foto aanleveren

1 like

Zou je nog een recente eigen foto kunnen aanleveren van dit mooie horloge? (Beide aangeleverde foto’s zijn ca 6 jaar oud)

Heb je dit horloge inmiddels aangeschaft? Alleen horloges in bezit van een HF-er doen mee.

Heel degelijk.

1 like

Nee. Dus ik doe mee voor spek en bonen. :wink: