Verkiezing mooiste low-budget horloge 2025, deel 1

3 likes

Jouw Le Forban doet het goed in ronde 2. Zo te zien gaat-ie ronde 3 halen.

Haha, wie had dat gedacht!

Ok dank u eddie …nog 1 vraagje …ben namelihk nieuw hoer op hr …als ik nu een horloge post …dan heb je toch niet altijd de link naar de aankoop prijs van het horloge?
Of begrijp ik het verkeerd ?
Mvg

Bij een nominatie van een horloge (in ronde 1) diende een link gevoegd te worden naar een website, waar het horloge nieuw wordt aangeboden

Ook nogmaals dank van mij, @EddieC. :+1::sweat_smile::partying_face::point_up:

1 like

Het zal gezien de, overigens leuke, inzendingen duidelijk zijn dat “mooi” en “ mooiste” geld kosten.

Leuke horloges hier maar in vergelijking met de Olympische Spelen van de Haute Horlogèrie uit het andere topic doet deze budgetcategorie denken aan de Paralympics.

No offense BTW, zo’n negentig procent van mn collectie is low budget.

1 like

Zo’n zielige sneer uit zelfmedelijden over watnmooi of mooier is, zegt alles over de door jou genoemde ‘bepaalde tier-categorie’ zooals A. Lange, Patek, F. Müller , bla bla etcetera etc.

Jammer.

Hoe kan een zogenaamde sneer nu in godsnaam iets zeggen over een bepaald merk?

Terug naar de hit-parade-vergelijking. We zitten hier nu in een hit-parade waarbij de compositie aan een budget gebonden is. Als iemand daar een opmerking over maakt, wat heeft dat dan met die zangers, muziekanten en componisten te maken die niet budgetgebonden werken?

De reden dat ik dit jaar zelf geen budget verkiezing organiseer is simpelweg omdat ik daar geen voldoening uit haal. En dat zeg ik op basis van mijn eigen ervaring. Dat is ook wat John vertelt, maar op een andere manier.

2 likes

Laat maar joh, alles is wel gezegd inmiddels. 🫶🏻

Mn top 5:

6 likes

Een prachtige top 5 van de in deze topic-categorie behorende horloges. Chapeau ! :+1:

Maar de Arcange staat toch niet bij deel 2 want die heb ik ook lopen zoeken omdat ik die wil stemmen.
Maar kan hem niet vinden helaas.

1 like

Ik geloof dat die ook niet meer te koop is. Vandaar.

1 like

O ,OK nou snap ik het wel jammer is echt mooi :+1:

2 likes

Dan vullen we elkaar mooi aan. Ik vind het juist leuk om de focus te leggen op betaalbaarder spul.

5 likes

Er is een heel groot verschil tussen mooi en mooiste. Die 2 zijn in mijn ogen niet te vergelijken.
Mooi hoeft niet duur te zijn. Mooiste is dat blijkbaar wel.

Het valt me vaak op hoe lelijke dure horloges zijn. Zijn die dinge bijzonder? Ja, maar mooi is wat anders.

4 likes

Ieder zijn smaak maar 4 van de 5 horloges ……

Als je duur wil verkopen en je hebt (nog) geen naam moet je opvallen. Opvallen doe je niet door binnen de lijntjes te kleuren. En eens je dan die naam hebt, is buiten de lijntjes kleuren je handelsmerk geworden. :joy:

1 like

…of je gooit er gewoon opeens maar wat gekke kleurtjes tegenaan. :innocent:

1 like