Verkiezing mooiste low-budget horloge 2025, deel 1

Ieder forum lid mag 1 horloge nomineren. Welke van de twee is jouw nominatie? (Waar mij betreft de Casio, maar het is aan jou)

1 like

De Swatch NightFlight

11 likes

Zat te twijfelen tussen twee maar deze vindt ik wel erg bijzonder qua specks
En in de zomer met korte mouwen is dit en blikvanger

5 likes

Men’s Skeleton Mechanical Watch | Automatic Luxury Timepiece-AM198MNY van Berny

Zag het ineens ergens opduiken, ik vind de merknaam lelijk maar het horloge tof.

4 likes

Mijn nominatie gaat naar… de Casio Oceanus T200 :star_struck:

33 likes

Voor mij is dit toch wel de budget vondst van het jaar geweest, deze Oriënt Bambino (de blauwe RA-AC0M10L)

32 likes

Uiteraard de CWC G10 @Mausje75 ! :grinning: :ok_hand:

22 likes

Je had dat ding net wat eerder moeten bestellen, dan had ze mee kunnen doen aan, en was het , wat mij betreft winnaar geweest,in de mooiste horloge van het forum verkiezing

2 likes

Dit blijkt nog lastig TS?

Dat blijkt wel. Leerpuntje voor bij een volgende verkiezing: eerst de punten opsommen waaraan een nominatie moet voldoen; daarna pas de inleidende tekst. Wordt het minder snel over het hoofd gezien. Mijn A(I)ssitent weet die linkjes waarschijnlijk vlot te vinden, komt goed.

1 like

Deze hoort bij post19

1 like

Oh, dat heb ook ik blijkbaar volledig gemist.
Nou alsnog bij deze dan :

14 likes

Voor mij is de nominatie de citizen tsuyosa in licht blauw :ok_hand:

37mm citizen eco drive diver, als je een beetje zoekt kun je ze heel betaalbaar krijgen, deze was 120 om de pols, voor mij een hele goede GADA

14 likes

Deze Alliance is imo zeer goed qua fit and finish.

Daar kunnen de duurdere horloge’s in m’n collectie niet tegenop en daarom dus deze nominatie…

5 likes

Mooiste horloge onder de €500 kan er maar 1 zijn!

.

Kijk eens wat een plaatje! De Seiko ssb479

Oh en @Geuzzz is het met mij eens en ik met hem :joy:

32 likes

Geen originaliteit, wel El Cheapo en draagt nog fijn ook.

7 likes

Ah je hebt helemaal gelijk. :grin:

13 likes

Ik zou eigenlijk de timex jet marlin chronograph willen nomineren, maar heb 'm nog niet op het forum voorbij zien komen :sweat_smile:

2 likes

Seiko actus

15 likes