Mijn laatste aankoop Nautage diver ii:
Thx kerel ![]()
Hierbij een RZE utd-8000.
Heel leuk digitaal horloge, weer eens wat anders
40mm met 20mm lugs en van goede kwaliteit. Titanium, saffier en deze is ook nog eens cerakote en dlc gecoat voor extra bescherming. Ook het bliepje op het hele uur mag niet onvermeld blijven ![]()
Primair voor hardlopen gekocht, maar ik betrap me er op dat ik deze meer dan regelmatig ook gewoon om heb.
Er zijn Diverse variaties in kleur. €295 tot €400.
Wat is het referentienr. van deze leuke Seiko?
SSB479P1
Leuk idee, we hebben al genoeg horloge-geweld gezien de afgelopen dagen!
Voor mij ook de CWC G10.
Mocht hier ook gelden dat je geen eigen horloge mocht nomineren dan zou ik voor de seiko Gene Kranz gaan. 2 horloges die er ver boven uitspringen voor mezelf.
Tja. Budget wat oprekken en een Kuoe toelaten?
Ik vind 500 Euro niet per se heel erg low budget, maar tegelijkertijd… Ik heb op dit moment nog drie Seiko’s in bezit die allemaal een listprijs van 3000-3400 Euro hebben, terwijl de gemiddelde Presage toch tot zo’n 1100 Euro gaat, dus 500 Euro is tegenwoordig niks meer.
Autocratie ten spijt, ik had dan een max grens van 1000 Euro gezet en er “betaalbare” horloges van gemaakt. “Low budget” is een F91W van twee tientjes, maar zeker nooit boven de 90 Euro, in mijn hoofd.
Dat gezegd hebbende, ik nomineer de Seiko 5 van Neyra. Beste release van de afgelopen tijd, beter dan de Gene Kranz:
Die dus. Geweldig. Voor weinig doekoe. Betaalbaar. Niet low-budget.
Een eigen horloge mag hier wel. Mooie inzending!
Helaas max 1 nominatie per HF lid. Welke van de 2 wordt jouw nominatie?
Doe 'ns gek: laten we die Meistersinger doen.
Mag iemand anders mijn Timex nomineren ![]()
Niet de beste foto, maar goed. Mijn Seiko SRPH85K1
Valt ruimschoots binnen budget en heeft hetzelfde 4r35 uurwerk als zijn duurdere Presage broertjes…
Low budget, maar High classe horloge van Seiko !
Titanium
Sapphire
Opgelegde indices
Dauphine wijzers
Zelfs onder de 400€, maar ook onder de 100 gr.
Timex Expedition North titanium
Je kunt ermee op expeditie, zwemmen, sporten en flexen