Verkiezing mooiste low-budget horloge 2025, deel 1

9 likes

Mee begonnen

3 likes

Voor 500 Euro? Eerder zoiets.

5 likes

7 likes

11 likes

:open_mouth:

Dit topic heeft inderdaad wel een inherent verhoogd risico qua clomages etc. :see_no_evil:

@Frits_Deurning wordt op z’n wenken bedient hier. Kom maar door dan met de betaalbare nominatie

139 euro, toch wel een toppertje hoor :smiling_face:

5 likes

Dit jaar overgenomen van een forumlid. Daarom een overzichtelijk hap uit mijn budget. Heeft in 2025 wel de meeste draagtijd gehad van mijn collectie. Ben erg onder de indruk. Low budget is zeker geen lage kwaliteit. Misschien volgt er in 2026 nog wel een RZE :slight_smile:

11 likes

Dikke beater, zeer betaalbaar en nog mooi ook nog

7 likes

Deze Timex Todd Snyder zou ik low budget noemen. Ik vind hem heel gaaf!:slightly_smiling_face:

Fijne jaarwisseling!:clinking_glasses::champagne:

7 likes

Lowbudget en toch bijzonder mooi en zeldzaam.

8 likes

Ieder forum lid mag 1 horloge nomineren. Welke van de twee is jouw nominatie? (Waar mij betreft de Casio, maar het is aan jou)

1 like

De Swatch NightFlight

6 likes

Zat te twijfelen tussen twee maar deze vindt ik wel erg bijzonder qua specks
En in de zomer met korte mouwen is dit en blikvanger

4 likes

Men’s Skeleton Mechanical Watch | Automatic Luxury Timepiece-AM198MNY van Berny

Zag het ineens ergens opduiken, ik vind de merknaam lelijk maar het horloge tof.

2 likes

Mijn nominatie gaat naar… de Casio Oceanus T200 :star_struck:

19 likes

Voor mij is dit toch wel de budget vondst van het jaar geweest, deze Oriënt Bambino (de blauwe RA-AC0M10L)

18 likes

Uiteraard de CWC G10 @Mausje75 ! :grinning: :ok_hand:

14 likes

Je had dat ding net wat eerder moeten bestellen, dan had ze mee kunnen doen aan, en was het , wat mij betreft winnaar geweest,in de mooiste horloge van het forum verkiezing

2 likes

Dit blijkt nog lastig TS?