Verkiezing mooiste low budget horloge op HF deel 2

7 likes

15 likes

19 likes

11 likes

Prachtig overzicht!

2 likes

@EddieC, Chapeau, hoop werk aan gehad lijkt me zo. Ben benieuwd naar de uiteindelijke winnaar, en die Smiths heb ik nog op mn verlanglijstje staan…

3 likes

16 likes

Netjes hoor. Bedankt voor het organiseren :+1::+1::+1:

4 likes

@EddieC mooie collectie gemaakt zo en alvast bedankt voor de uitzoekerij en het organiseren.
Moet toch wel gezegd worden :+1:
Spannende verkiezing ben benieuwd wie er gaat winnen.

2 likes

Ik sluit mij hier volledig bij aan👍

3 likes

:point_up: :ok_hand:

Stiekem ook wel benieuwd naar de winnaars binnen bepaalde prijsniveaus. Eigenlijk is een horloge van €200 met hetzelfde aantal likes als een andere van €500 wel een knappere prestatie. Als ik me verveel na afloop van de verkiezing vind ik dat misschien wel leuk om uit te zoeken!

4 likes

Dat is interessant, @David_Gee aka David, bovendien een mooi idee. Chapeau ! :+1::grinning:

Inderdaad, chapeau, wat een werk, maar ook wat leuk! Ben benieuwd!

2 likes

Wat zijn er veel mooie betaalbare horloges he.

3 likes

Wellicht interessant om te kijken welke horloge merken veel genoemd worden. Voordat de competitie startte, was de verwachting dat Seiko, Citizen, Casio, Tissot, Orient en Timex vaak genoemd zouden worden. Dat klopt inderdaad, maar er zijn ook heel veel andere merken genoemd, zoals Forban, Festina, Wolbrook etc. Meestal eenmalig. Erg leuk natuurlijk, om een grote diversiteit te zien.

Zie hier een kort overzicht.

Genoemde Merken

11 likes

Leuk hoor! Wat is die Gene Kranz van @EddieC een gaaf Ding!

2 likes

Nog nooit van het merk Anders gehoord. Klinkt cool!

3 likes

Hans!?

4 likes

Ik noem…

…een Yema Meangraf…

…of Rallygraf…

…of een Casio A-1000

Allemaal onder de 400,-

3 likes

De Gene Kranz is van @Hullie
In de voorverkiezing worden alle genomineerde horloges door de organisator (moi) in 1 topic geplaatst.

3 likes