Verkiezing mooiste low budget horloge op HF deel 2

Welke is dit precies, met deze kleurstelling. Kan m niet vinden… vind m wel erg gaaf!

2 likes

Dit is de A1000MGN-9ER met zowel de milanees mesh band als de Nato band.
17680022826867443935205026115199
Volledig staal met mineraal kristal. Draagt erg fijn.
:watch::ok_hand:

1 like

Hallo allemaal …vraagje …is het 1 horloge of mag je er meerdere posten voor de eind datum ?

Fijne nacht

1 like

Er kan helaas niet meer genomineerd worden.

Het proces:
Ronde 1: nominaties doen AFGESLOTEN
Ronde 2: voorverkiezing o.b.v. likes (sluitingsdatum 15 januari)
Ronde 3: finale: stem-topic (16 tot 22 januari)

3 likes

Gestemd/geliked. Dank voor de organisatie @EddieC

Het valt me trouwens op dat er geen Vostok of G-shock bij staat.

3 likes

Dank voor alle tijd en energie die jij erin steekt Eddie. Seiko lijkt Citizen, Tissot, Timex, Oriënt en Casio duidelijk achter zich te laten

2 likes

Ik wist geen eens dat yema ze weer maakte. Erg mooi maar wat jammer dat er een Quartz uurwerk in zit :frowning:

Prijs was al to good to be true natuurlijk.

1 like

Die had ik idd ook verwacht. Ook had ik gedacht dat er meer microbrands gepost zouden worden.

3 likes

De mijne is een Vostok mod. Gebaseerd op de klok in het zwembad van Pripyat.

4 likes

Toch best een berg likes uitgedeeld. De Bambono’s zijn terecht populair in deze klasse.

1 like

Niet voor niets dat Seiko altiijd wordt genoemd als advies gateway drug, in deze categorie domineren ze vrij stevig. De Gene Kranz, de chrono en de srpk87 zijn toch allemaal super leuke horloges. En de Bambino’s doen ook leuk mee, helemaal terecht natuurlijk. Je ziet daarnaast ook wel verschil hoe goed de foto is, maakt natuurlijk ook nog wel verschil qua likes.

Leuke verkiezing zo, top gedaan @EddieC !

4 likes

Eens! :100:

Er gaat vast iemand opstaan met de boodschap dat €500,- belachelijk veel geld is voor een horloge in deze dure tijden… :joy:

6 likes

Vind ik zelf geen nadeel, het chronograaf gedeelte is - en voelt - mechanisch. Een automatisch uurwerk ik niet zaligmakend…:wink:

2 likes

Ja inderdaad maar dit is wel een microbrand en doet wel mee.

2 likes

Toch vreemd dat jullie €500 low budget vinden in deze dure tijden!

4 likes

Tsja, alles is relatief. Op een forum waar de Zwitserse topmerken je om de oren vliegen, is het low budget; in de rest van de wereld is het duur…

1 like

Aha! Jammer dat het een volledig gouden model is. Op de eerste foto lijk het meer zilver/goud met een rosé/brons gouden inlay oid.

2 likes

De afslag ‘irrationele hobby rationaliseren’ is een eindeloze weg :wink:

2 likes

Dat is ook zo bij het merk Pontiac (Belgium), inderdaad jammer! :point_up::pensive:

1 like

Er zijn ook andere varianten van de A-1000. Zelfs een collab met Rag&Bone waarbij saffierglas is gebruikt.
17680628130444548529063261135596

1 like