VERKIEZINGSUITSLAG: Het Mooiste horloge van Horlogeforum.nl 2019

Eigenlijk niets tegen in te brengen, TOP top3 :ok_hand:

2 likes

Volgende keer meer categorieën?
Vintage, dresswatch, etc.

1 like

Mooie actie en goed uitgewerkt! Prima top 3 en volledig eens met de nummer 1!

Proficiat aan de winnaars en zeker ook aan de organisatoren, erg leuk geworden zo!

3 likes

misschien een leuk idee voor volgend jaar ja, wie weet

1 like

Mooie uitslag. Het horloge van @stefanketelaars is wat mij betreft een mooie winnaar. Hier zit zoveel liefde en vakmanschap in. Alleen daarom al. Toch wat anders dan ‘simpelweg’ een horloge aanschaffen. De PP van @bidle stond bij mij op 1. Prachtig. Mijn eigen JLC vind ik uiteraard prachtig. Leuk dat velen met mij dit een mooi horloge vinden.

Niets ten nadele van het fantastische merk Rolex, maar ik vind het interessant en ook wel mooi om te zien dat er drie meer dressy horloges gewonnen hebben. Rolex krijgt hier veel aandacht en dat mag, maar er is nog zoveel meer.

Dank voor het organiseren van deze leuke ‘wedstrijd’!

18 likes

Is de volledige uitslag ook ergens te zien? :smiley:

Prachtig initiatief en wat de uitslag betreft… helemaal mee eens! :+1::slightly_smiling_face:

Heb zelf niet gestemd want dan moest ik een account aanmaken e.d., maar heeft mijn Speedy Tuesday nog 1 stem gekregen?

Wat een klus, top man!! :+1::pray:

Bij deze mijn felicitaties aan de winnaars. @stefanketelaars @tompj @Bidle! Helemaal terecht, stuk voor stuk prachtige horloges :pray::+1:

:point_up:

Bolletje bolletje toch😡

image

image

image

4 likes

Super verdiend @stefanketelaars… natuurlijk ook mijn nummer 1 :star_struck: Proficiat kerel. En de nummers 2 en 3 uiteraard ook de verdiende felicitaties :+1:

2 likes

Een erg mooie uitslag!!! Gefeliciteerd @stefanketelaars, @tompj en @Bidle :clinking_glasses::+1:t2:

1 like

Top! Een hele mooie uitslag! Een felicitatie aan de winnaars!

En dank voor al het werk, een erg leuk initiatief!

1 like

Ondanks dat ik niet gestemd heb (teveel werk op de telefoon vond ik:blush: ) ben ik het absoluut eens met de winnaar , @stefanketelaars en niemand anders dan onze horloge-kunstenaar had deze verkiezing mogen winnen . Hulde aan Stefan voor deze terecht gewoon verkiezing.

Snap alleen niet waarom mijn horloge niet in de uitslag voorkomt? Heb ik wat verkeerd gedaan waardoor ik geroyeerd ben uit de uitslag?

1 like

ik weet even niet wat jouw horloge was?

1 like

Die hele mooie…

aah die, nee die heb ik verwijderd

1 like

Prachtige top 3 en een felicitatie waard! :+1:

:beers:

1 like

Iedereen bedankt voor het stemmen op mijn horloge! Het is een eer dat ik de eerste plaats heb weten te behalen!

20 likes

Wat een mooie horloges hier op HF!:ok_hand:t2:
Dank organisatie voor het leuke initiatief en van harte aan de winnaars! :tada::tada::tada:

1 like

Prachtig initiatief en een geweldige resultaat, congrats :champagne::tada:
Wat mij betreft mogen jullie deze verkiezing verder zetten in 2020!

1 like