Verkocht… spijt… opnieuw gekocht

Hmm…kan mij vaag herinneren dit wel eens te hebben gehad idd. :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth:

1 like

Ja er staat mij ook iets van bij. Al valt het wel mee hoor, meer dan 30 spijtoptanthorloges kan het niet zijn. :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

PRX heb ik ook 4 van gehad, nu niks meer.

Zit wel steeds weer naar een blauwe Seiko Sharp edges SPB167/SARX077 te kijken die ik eerder gefipperd heb. Onverbeterlijk :crazy_face:

2 likes

Valt idd nog reuze mee…gelukkig gaat m’n geheugen steeds meer achteruit.

1 like

Deze Alpist gaat niet meer weg.:face_with_peeking_eye:

2 likes

Zeg nooit Nooit. Vadertje tijd is heel geduldig. :joy:

1 like

Sorry, maar…
image

Had spijt van de verkoop van mn BB58, heb er weer een aangeschaft. :sweat_smile:

1 like

Verkocht aan @nasty_joe89:

Spijt, gewacht tot Jonas hem te koop zette, en jawel: teruggekocht:

7 likes

Om jeugd sentiment, dit was voor mij HET speelgoed waar ik op vakantie in Spanje naar uit keek (jaren ‘90)
Als ik er een zie dan koop ik hem weer.
Nog super degelijk ook en niet goedkope plastic troep, dat meteen kapot gaat.

4 likes

SKX013
Ben nu met nummer 3 bezig. NOS gekocht vorig jaar.
Maar nu ook weer twijfel :see_no_evil::see_no_evil::see_no_evil:

SARB035 verkocht en spijt.
Omega speedmaster Orbis verkocht en spijt
Omega reduced verkocht en spijt
Cartier Tank verkocht en spijt
Omega seamaster SMPC verkocht en spijt

Ik wil ze allemaal
Wel terugkopen maar de prijsstijgingen inmiddels zijn niet altijd even leuk.

En ook wel geleerd van kopen en verkopen en terugkopen: er is altijd een reden waarom je iets verkoopt.

Maar als je fantaseert over die ene liefde ooit zie je Vaak alleen nog de mooie kanten.

Back to reality :grimacing:

1 like

Geldt bij jou ook voor vrouwen toch?

1 like

Goed punt. :recycle:

1 like

Geniaal. :joy:

1 like

Nice!:ok_hand:

1 like

Rond 1999-2000 kocht ik mijn eerste echte “luxe” horloge, en wel een Heuer Carrera CS3113. Dat was de re-edition van het eerdere model uit de jaren 60, en eveneens een 36 mm case voorzien van Lemania handopwinder en uiteraard plexiglas. Zelfs die re-edition heeft ondertussen dus al het 25-jarig jubileum mogen vieren.

Rond 2005 zag ik in mijn omgeving regelmatig een Breitling of Rolex voorbij komen en had daardoor bewust mijn zinnen gezet op iets heel anders, namelijk een Christiaan van der Klaauw. Dat was echter op dat moment voor mij een behoorlijk bedrag om extra uit te geven, en er was uiteraard reeds de Heuer. Op bezoek bij Christiaan van der Klaauw himself, nog aan huis in Heerenveen, deed hij mij een op dat moment vrijwel niet te weigeren voorstel tot inruil van mijn Heuer op een Ceres. Deze bleek na een kleine week draagtijd toch iets te fors en werd zonder morren omgeruild voor een Pallas, die ik tot heden nog bezit.

Het gemis van de Heuer bleef de jaren erna door mijn kop spoken, en op een goede dag kwam het juiste model voorbij en sloeg ik in 2012 mijn slag bij een handelaar in Portugal, en kwam er wederom een CS3113 in mijn bezit. Niet “mijn” horloge, maar wel dezelfde. Deze ging linea recta naar Jan Ubels in Bredevoort voor het nodige onderhoud, en er kwam een nieuwe originele band aan en voor het gemak een Tag Heuer vouwsluiting. Tot heden heb ik beide horloges dus nog, en mooi compleet met alle toebehoren.

6 likes

Die Heuer is wel een beauty hoor!

1 like

Echt een voltreffer die PRX, vind ik. Ik prefereer de 35mm Powermatic op een siliconen bandje.

Prachtige wijzerplaat, enjoy!

1 like

prima om weer eens iets terug te kopen, zou ik zelf niet zo snel doen

download

2 likes

Ik heb veel Tudor BlackBay’s gekocht, verkocht, weer gekocht en verkocht. Ditzelfde geldt voor speedmasters Longines legend divers en de ML Pontos S diver. Nooit met spijt!

Momenteel heb ik een Blackbay en een Pontos S diver in de verzameling.

Een van de horloges die ik niet had moeten laten gaan nadat ik hem terugkocht was deze:

Die mis ik nog wel eens op de Fliegervrijdagen

2 likes