Verkocht… spijt… opnieuw gekocht

verkocht,… ja,
spijt,… nee,
dus niet opnieuw gekocht,
ik weet gewoonlijk wel welke ik niet blijf houden en welke wel, dus als ik er eentje weg doe dan is het met de overtuiging dat hij niet terug komt :smiley:

1 like

U-boat Flightdeck 50 msg, ooit een keer nieuw gekocht, verkocht, spijt, nergens meer te krijgen tot ik hier op het forum en exemplaar te koop zag waar ik gelijk opgedoken ben. Ik draag het horloge bij nooit maar toch gaat ie ook nooit meer weg want ik weet gewoon dat als ik hem weer weg doe dat er een dag komt dat ik weer spijt heb een je

1 like

Hier idem,

4 likes

De enige die ik ooit opnieuw kocht was de Duro. En weer verkocht, want hij deed toch niet wat ik verwachtte.

Heb heel veel horloges gehad en mijn Peter Blake was mn mooiste. Toch afscheid genomen om twee redenen: hij was net te klein voor mijn pols en de stalen band had geen micro verstelling, was ook niet aan te passen, jammer van zo’n mooi merk :thinking:

Spijt? Beetje. Zou m wel willen hebben in 43mm, maar wel exact t zelfde :hugs:

2 likes

Mis mijn Omega Dynamic, laat 90er jaren versie, non chrono, tropische dial. Verkocht in Thailand in 2022 en nu gevraagd of de huidige eigenaar hem terug wil verkopen…

1 like

Afgelopen jaren 2x gehad. Heel waarschijnlijk dat hij ooit weer terug komt. Aan de grote/dikke kant, maar misschien voor mij toch wel één van de beste duikers

Ook 2 keer gehad. En ook heel waarschijnlijk dat hij ooit terug komt. Ook aan de grote/dikke kant, maar ook hier, kom ik steeds weer uit op zoek naar groen

En de Defy skleleton miste de eerste keer de overweldigende 100%WAUW door de (te) fel blauwe band, maar teruggekocht op titanium band en de WAUW is er wel :yum:

Volgens mij heb ik ze dan allemaal als ik ook de Speedmaster '57 Broad Arrow noem. Die is in de ontwikkeling van het Moonwatch-deel 2x langs gekomen, maar uiteindelijk toch de keuze voor andere Speedys

3 likes

Ik heb een liefde-liefde verhouding met de Omega HB-Sia.

Hier naast de ‘gewone’ Speedy Pro, die mij totaal niet lag. Te gek, als ik niet de HB-Sia had gehad.

Mijn geliefde Omega heb ik over de hele wereld gehad, tot 1 dag in Mexico. Toen is 'ie gestolen. Niet verkocht, maar goed, wel kwijt. Beetje dikke vette pech, ik was des duivels. Maar, met wat omwegen heb ik 'm toch opnieuw in de collectie opgenomen. Sindsdien draag ik 'm nooit meer eigenlijk, omdat ik panisch ben 'm weer kwijt te raken. Idioot, natuurlijk, maar áls ik 'm draag ben ik er wel zo ontzettend blij mee. De Omega is voor mij de brug (geweest) tussen groter dan 44mm, en juist naar kleiner gaan, 41 en zelfs 35mm nu.

Die Omega is bijzonder voor mij, en ik raak er niet meer op uitgekeken. Als ik er ééntje móest houden en de rest het veld ruimen, zou deze op de shortlist staan.

3 likes

Voor mij de Portuguese 7-days… gekocht in 2012 (Laureus), een jaar later verkocht, spijt en kriebels in 2014 en dus de 500107 gekocht, om vervolgens weer te verkopen in 2017 om een ander horloge te financieren, en sinds 2018 heb ik de 500704 en die gaat nooit :innocent: meer weg.

2 likes

Beauties!

1 like

Deze in de Burgundy versie als eerste zogenaamde luxury watch aangeschaft en uiteindelijk weer verkocht. Jaren later deze versie opgepikt.

1 like