Verkochte horloges..Waar heb je spijt van?

Begrijpelijk @Blufkakel :wink:

1 like

De ultieme toolwatch!

4 likes

Deze “ Spike Lee” uitvoering van de G-shock.

Was zo pleitte op marktplaats.

1 like

Vooral spijt gehad van de aankoop van een paar horloges. Als ik ze dan weer kwijt wilde, raak je er maar moeilijk van af. Alles wat ik verkocht heb en lange tijd met plezier heb gedragen zie ik altijd graag hier weer voorbij komen. Met zulke horloges is het ook niet erg als je ze niet snel kwijt raakt, Begon de hobby ooit met Tag Heuers, zal ik altijd een zwak voor houden.

2 likes

Begonnen met een Tudor BB58. Had ik nooit weg moeten doen… :disappointed: Heb ook nog een fotootje van toen ik ‘m net had opgehaald.

8 likes

Waanzinnig mooi.

1 like

Komt ook weer terug. Maatje kleiner deze keer denk ik

Deze Halios vind ik nog steeds schitterend.

3 likes

Christopher Ward C65 Trident. Ik moest zo nodig een groter horloge. Wat was ik denkende… :zipper_mouth_face:

Heerlijke kastvorm. Valt zo mooi. Wellicht komt het horloge ooit nog eens op mijn pad. Fingers crossed.

Christopher Ward C65 Trident Automatic Watch

1 like

Deze Zenith wordt weleens gemist.

2 likes

Hier worden deze Seikos nog wel eens gemist… Heel eventjes, daarna herinner ik mij weer waarom ze weg mochten.

Beide een prachtige plaat met smetteloos glas. Genieten!

2 likes

Dit is ongeveer 15 jaar geleden…allemaal weg.
Voor de verkoopprijs zou ik ze allemaal weer terug kopen :slight_smile:
IWC en Zenith zijn nog steeds favoriete merken!

7 likes

Ik mis deze wel, ingeruild op een BB58 omdat ik toe was aan iets nieuws. Maar deze zie je niet vaak voorbijkomen dus moeilijk om weer terug te kopen aangezien er maar 750 gemaakt zijn.

2 likes

Ik verkocht ooit dit horloge, want ik vond em iets te groot.

Nooit echt spijt gehad. Maar in mijn recente zoektocht naar een zwarte allrounder kocht ik em opnieuw.

Terugkijkend was de verkoop een idiote keuze :yum:

5 likes

Kwam deze tegen in mijn galerij

4 likes

mijn ‘spijt lijstje’ is eigenlijk best wel lang maar deze staat redelijk bovenaan…

8 likes

Dat is er best een aantal. Naast deze hieronder ook nog een tweetal Seiko Bullheads en een Omega Seamaster Cosmic.

1 like

Nooit moeten verkopen.

1 like

Jazeker :face_with_peeking_eye:
Ruim een jaar geleden verkocht en sinds gisteren weer terug op het nest.

2 likes

Ja, die snap ik. Heb ik ook spijt van (en de 017).