Tissot T12 (nog een erg onprettige episode met een HF-er die laag bleef bieden, door mij op de eBay listing werd gewezen (advertentie op HF weggehaald) er vervolgens na verkoop (hij had niet geboden) voorstelde het voor 20 euro meer aan hem te leveren en als ‘vermist’ aan de eBay koper op te geven zucht)
Je hebt idd prachtklokken gehad! Die Bulova zien er geweldig uit en zeker die snorkel. Die Titus horloges zien er ook erg leuk uit. Er staat er nu trouwens 1 snorkel in de verkoop op chrono24 voor rond €1000. Volgens mij is de verkoper uit Nederland.
Momenteel niet, maar dat komt zeker weer. Helaas is HF niet het meest voor de hand liggende platform voor sommige horloges. Het publiek op eBay is vaak interessanter.
Verdorie, wat heb ik (investeringstechnisch) achteraf slechte keuzes gemaakt…
Klopt. Maar als ik terugdenk aan de prijzen waarvoor ik sommige horloges heb weggedaan, krijg ik het sowieso wel eens warm. Ik zag onlangs mijn Tudor Sub op een ander forum te koop staan voor iets van anderhalf keer mijn prijs. En de 9315 zat er niet meer bij.
Hahaha, ja dat geloof ik wel voor 1/4 van de prijs! ):-):-):-):-)
Ikzelf had met een Seiko Tuna uit 1978 dezelfde ervaring behalve dat ik niet inging op biedingen van €300 op dit forum en verkocht het horloge voor bijna het 3 voudige, aan iemand uit de UK. Onlangs heb ik weer een Tuna jdm gekocht uit 1978 in Japan, rond de €400.
Ik zal deze Bulova snorkel onthouden. Dit horloge is zo vintage als het maar kan zijn en echt mooi.
Nou ,die snorkel is bij mij,en loopt nog als een zonnetje!
Zit nu overigens op een tropic.
Ze zijn aardig gewild overigens ,heb al twee maal een bieding er op gehad(aardige bedragen ook)maar hij blijft lekker hier.
Even een plaatje…
[URL=http://s1347.photobucket.com/user/leonardus68/media/PC133233kl_zps5606898b.jpg.html]