Verkoop horloge

Hallo,
Aangezien ik nieuw ben op het forum kan ik geen topic aanmaken voor verkoop van een horloge.
Wat zijn goede alternatieven voor mijn horloge te verkopen?

Ik heb al een advertentie op marktplaats aangemaakt.
Maar aangezien dir horloge niet gekend is bij het grote publiek had ik graag toch op horlogeforums mijn reclame gemaakt.

Alvast bedankt.

1 like

Als je hier rond blijft hangen kun je hem met een week verkopen. Gewoon actief mee doen, lezen en een beetje plaatjes kijken :ok_hand:

1 like

Had vroeger geen account en las dan ook sommige topics via google.
Maar toch bedankt voor de tip.

1 like

Jezelf voorstellen met daarbij een foto van je horloge(s) zou ook geen kwaad kunnen :wink:.

Welkom op het forum, veel lees- en kijkplezier! :+1:

4 likes

Even hier wat foto’s toevoegen :kissing_closed_eyes: Dan weten we waar je over praat.

Ik wil niet tegen de regels in het horloge proberen te verkopen via deze weg.
Ik denk niet dat dit de bedoeling is.

Maar ik ben Peter afkomstig uit België en ben 37 jaar.
En vooral interesse in flieger horloges.

Alhoewel ik ook snel verliefd kan worden op andere horloges.

Prijs en merk doen er niet toe, ik denk dat het ontwerp en de knappe mechanische inhoud het belangrijkste zijn.

Zo een grote collectie heb ik nog niet.

Groeten

6 likes

Als je hier net zo vaag een horloge wilt verkopen als dat je nu op marktplaats doet kun je beter op marktplaats blijven :wink:

https://www.marktplaats.nl/a/sieraden-tassen-en-uiterlijk/horloges-heren/m1307514524-laco-dortmund-flieger-aviator-watch.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr

1 like

Nee, is niet de bedoeling. Ik heb de strengere regels al even bekeken hier op het forum.
Maar het is fijn te weten dat jullie hier streng op toezien.

Het is pas tegen de regels als je een advertentie in het blauwe gedeelte plaatst, terwijl je daar de rechten (nog) niet voor hebt.
Aangeven dat je een horloge wilt verkopen en daar een foto van het horloge bij plaatsen mag gewoon hoor. Geïnteresseerden benaderen je vanzelf via PB…

Anyway…
Ben toch benieuwd naar je collectie, ook al zijn Fliegers niet echt mijn ding:

3 likes

Hoge prijs en verder erg vaag inderdaad .
Zo blijft Laco onbekend op marktplaats :wink:

Niet mijn beste foto maar hier is mijn Laco replika 45 mm met 22mm strap van breitling.
Is een manuele opwinder.

Ik vermoed dat @ADHDBoogie doelt op het ontbreken van een foto in je Marktplaats-advertentie.
Inderdaad vaag om zo een horloge te willen verkopen :wink:

Welkom, als horloges je interesse hebben, dan is beetje hier over ouwehoeren en je hebt zo level om op het horlogemarkt gedeelte te komen.

Niet het originele bandje? mag je er ook wel ff bijzetten op MP :wink:

Het is niet de horloge die ik verkoop dat ik hierjuist op het forum is geplaatst. Dit is een baumuster A en ik verkoop een baumuster B

Nu ben ik je helemaal kwijt! - success :slight_smile:

Foto’s waren niet doorgekomen, we zijn bezig dit recht te zetten.

1 like

Hallo, is eerste maal dat ik horloge verkoop.
Kan je me een correcte richtprijs geven voor verkoop van deze horloge?

Alvast bedankt

volgens mij heb ik nog nooit zo vaak ‘uurwerk’ gelezen in 'e’en advertentie

Mhm, daar heb je een punt.

1 like