Inderdaad - gewoon gezellig meedoen. Iedere dag even kijken - fotootje van wat je draagt. Comment hier - topic daar (zoals nu) en dan zou (zo is mij verteld) je zo TL-2 moeten zijn.
BTW - ik zou niet te veel pushen met verkoop als TL-1 in topics. Hint is ok, maar voor je het weet heb je een zure die je vlagt. Die zijn er ook…
Zo heb ik zelf ook een keer of twee een horloge verkocht weliswaar als TR2 met een heleboel goede beoordelingen onder mijn accountnaam. Maar toch… ik merk dat de mensen die dan interesse tonen ook écht serieuze interesse hebben en dat dat op die manier erg vlot handelt. HF-hacks Maar goed, om de goede orde te bewaren maken we er geen gewoonte van.
Ja, je hebt gelijk hierin. Ik zal eea met zorg en eerbied behandelen ik vind het horlogeforum een fantastisch platform en heb hier veel plezier van om de diverse zeer goede en deskundige topics te lezen.!
In 2017 aangemeld en er nog steeds zijn was al een indicatie dat je het leuk vind hier maar zoals eerder aangegeven; de zure vlaggers zijn overal. Beheerders/eigenaar hebben t druk genoeg en zijn er geregeld behoorlijk klaar mee begrijp ik.
Geen moderatie in Off topic is daar een indicatie van.
Nouja ‘‘zo’’… Ik ben toch redelijk actief maar nog steeds geen level 2 helaas. Verkoop (lees flipperen) hoort wat mij betreft bij de hobby, althans, dit is voor mij de enige manier om het enigszins betaalbaar te houden.
Ik kan niet alle horloges maar in de kast laten liggen en alleen maar nieuwe bijkopen, dat komt nog wel