Beste Vinner, er ligt 1,5K op de straat, laat u die liggen of loopt u door?
Ja logisch ga eens aan je vrouw uitleggen dat je binnen 2 dagen 1k moet afschrijven.
Gegarandeerd dat je dan de komende weken je gerief mag zoeken op de pc met een keukenrol naast je.
Ik speculeer op een verdere waarde stijging en hij gaat om de pols. 
Ik zou die keukenrol dan ergens anders leggenā¦
Rare zaken doe jij op je pc

Houdt het niet droog bij GTST terugkijkenā¦
Je laat je op een lijst zetten en koopt hem voor 6900 list. Gelijk te koop zetten voor 8250. Das makkelijk 1350 verdiend. Doe dat paar keer en je hebt je OP gratis en voor niks.
Als ik een Rolex dealer in de buurt had en de centjes had liggen deed ik het ook denk ik. Kan je geen risico mee lopen.
Ik zou 'm ook n paar maanden dragen. Kost niks.
Als ik die winst kon maken deed ik het ook. Om te dragen trekt een Submariner me niet. Ik zou hem hier niet aanbieden. Dat gezeik.
Ik ook niet. Waarschijnlijk zit er al 1 krasje teveel op.
Komkom, alle commotie nu is puur omdat prijs hoger is. Nochtans zul je m buiten n AD om en zonder wachten nergens aan die prijs kunnen krijgen.
Had ie n nieuwe aan/miskoop van ander merk met verlies te koop gezet dan had er geen haan naar gekraaid
Ben momenteel opzoek naar een Submariner Date, mail gestuurd naar een aantal Schaap & Citroen filialen, alleen krijg bij deze te horen dat de wachtlijsten dicht zijn, dus zo makkelijk gaat het kennelijk nog niet om er een aan te schaffenā¦
Mocht er toevallig iemand tips hebben voor een juwelier welke nog wel een wachtlijst open heeft staan, let me know!!
Of heb je een jonge submariner date full set hebben liggen voor een schappelijke prijs, stuur mij een pb!
Dank alvast liefhebbers!
Precies dit ! Heb al genoeg verliezen geleden in het verleden maar niemand heeft aangeboden om de helft mee te betalen 

Nu hebben veel mensen wel een mening 

Ik vermoed dat als je eenmaal daar gekocht hebt je wel op een lijst kan⦠ons kent ons.
Okeā¦ik leer weer iets. Iets kopen wat bij het vertrek uit de winkel per direct MEER waard is ipv minder. Nog nooit gehoord, probeer dat maar eens met een ander item!
Ben nog relatief kort een liefhebber (max 3 jaar). Begonnen met wat plakmerkjes, daarna Maurice Lacroix, Tag Heuer, Breitling ed. Echter, nog nooit een nieuw horloge gekocht bij Schaap & Citroen, dus mij kennen ze helaas nog niet. Baal ook flink te lezen dat genoeg mensen hier op het forum WEL op de wachtlijst kunnen komen, en dat ik heel netjes een mailtje krijg dat het ECHT niet mogelijk is⦠op zich wel begrijpelijk natuurlijkā¦
Een horloge hobbyist lijdt geen verliezen.
Collega van mij heeft laatst een staal/goud Daytona tegen list bij een ad kunnen kopen. Wel daar al diverse andere Rolex modellen gekocht.
Hij werd gebeld we hebben er ƩƩntje nu beslissen ja of nee.
GT3 RS⦠etc.
Er zijn idd zat mensen met te veel geld die niet willen wachten.
Auto kopen en in de showroom laten staan met de boodschap aan de dealer verkoop maar met X er boven op als iemand hem gelijk wil. Dealer ook blij, heeft gratis een mooie auto in de showroom staan.
Als mijn gameplan doorgaat heb ik voor eind 2019 vier Day-Dates gekocht en twee weer verkocht.
Kort antwoord:
Omdat het leuk is.