Verkoop splinternieuwe horloges

Niet als je iets voor 6900 koopt (list) en voor 8250 kan doorschuiven

Nee hij woont in Duitsland, zit nog wel wat afstand tussen…

1 like

Wat doen die verkopers dan de rest van de dag vraag ik me af…

2 likes

33 likes

:rofl::joy:

1 like

Had meer gehoopt op prominente plek van de keukenrol…

2 likes

Ik vind het ook jammer dat ze niet helemaal fair zijn tegen nieuwe potentiële klanten.

Het is natuurlijk begrijpelijk dat klanten welke vaker iets gekocht hebben voorrang krijgen, maar zeggen dat het onmogelijk is om op een wachtlijst te komen omdat deze gesloten zijn (terwijl dit in werkelijkheid niet zo is) vind ik niet heel klantvriendelijk…

Mochten er nog mensen zijn met tips voor filialen in Nederland / België welke nog wel een wachtlijst hebben voor een Submariner Date of GMT Master II, dan hoor ik het graag :grin::grin:

Is er een HF’er die niet op de wachtlijst staat om veel geld te verdienen? :thinking:

2 likes

Wat is een perineum ?
Een soort linoleum ?

1 like

Oh jee… :flushed:

1 like

Is het erg dat ik die even moest opzoeken? Nee, niet bij mijzelf of een ander … maar de betekenis van dat moeilijke woord. Inmiddels is het me duidelijk enne, masseren? Gadver! :sunglasses:

Oh, OT: Handel! :wink:

1 like

Een perineum komt nooit alleen…

Je banus

Nou… :sweat_smile::disappointed_relieved:

1 like

@BadBartje58 kan het je wel uitleggen. Die had laatst ook een heel fris idee over een HF-meet. :sunglasses::kissing_closed_eyes::sweat_smile::grimacing:

6 likes

Oh… daar had ik ook nog een mooie tekening over.:wink:

1 like

Je ziet er niet veel op zeker… …te donker denk ik? :grin:

3 likes

Heb je hem gemist?
Omdat het topic verdwenen is waar de zon niet schijnt, ga ik hem niet nog een keer posten. Maaaaar je kunt hem in de HF Woordkoning terugvinden.:wink:

1 like

Damn… :rofl:

1 like

Ik weet niet wat er hierboven allemaal gezegd is maar in het leven draait het om twee dingen; de fluit en de duit.
En met deze woorden sluit ik de avond af en piep ik mijn bed in.

4 likes