Welke kanalen gebruiken jullie buiten horlogeforum om exclusieve horloges te verkopen?
Ik gebruik dit forum eigenlijk pas sinds kort en heb hier goede info kunnen vinden over het merk dat ik wilde kopen. Ik besprak dit met mijn zwager en hij heeft wat horloges uit het duurder segment. Hij vroeg mij of ik deze niet voor hem te koop wilde zetten op dit forum… Omdat ik ook veel op andere fora zit en daar ook door mij gebruikte spullen verkoop vond ik dat geen probleem. Echter zie ik net dat dit pas kan vanaf trustlevel 3.
Nadeel van bijvoorbeeld marktplaats is dat ik bang ben dat er ook verkeerd publiek komt met andere bedoelingen dan kopen.
Vandaar mijn vraag naar ervaringen met het verkopen van horloges via andere kanalen dan dit forum.
Ja dat is ook een optie inderdaad. Ik heb het forum gebruikt in mijn zoektocht naar een nieuw horloge. Ik heb daarbij handige info gevonden.
Ik merk dat ik het leuk vind om hier steeds wat te neuzen, maar ik merk dat de prijzen/ budgetten voor horloges hier wat hoger liggen dan dat ik er voor over heb.
Volledig. Je weet niet van wie je koopt, je kunt niet ff gaan kijken, j3 kunt geen extra foto’s of info vragen, EN Catawikki garandeert helemaal niks !
Ik zou er zelf nooit kopen.