Ohh ik heb vanmiddag een zitten maken voor Chrono, maar omdat ik nog helemaal geen account had, moet e.e.a. nog bevestigd worden
Ik weet niet of ik representatief ben. Ook weet ik niet of ik me populair ga maken, maar je vroeg het. Die Eterna vind ik erg lelijk. Voor mij is een Kontiki zo:
Of desnoods zo:
Maar niet met bezels en dingen. Dat komt op mij wat zieltogend over, dan pak ik liever een ordinaire Seiko flightmaster of Citizen Promaster sky. Desalniettemin vind ik het een heel OK merk en kan ik me een koop nog voorstellen.
De vintage VDB spullen zou ik voor geen goud dragen, thuis hebben liggen of zelfs ook maar als presse-papier willen gebruiken. Ze lijken er wel groot en lomp genoeg voor.
Waar vraagt Daan wat je van zijn Eterna vindt ?
Het kan maar duidelijk zijn
Ik ben me er terdege van bewust dat smaken verschillen (gelukkig maar).
Ik vind het een tof horloge, eens wat anders, en dat maakt het wellicht moeilijker verkoopbaar. Ik denk echt dat als je met 1250 was gestart, dat ie verkocht zou zijn. Nu wacht iedereen op nog een upje met prijsverlaging.
Haha door account “Danny” zeker.
Deze vogel stuurt iedereen een bericht met zijn horloge om te ruilen. Vervolgens zegt-ie dat hij al een bod heeft van 1400 euro, maar dat-ie geen haast heeft…
Dit zegt genoeg lijkt me…
Bereik is uiteindelijk erg bepalend in de verkoop. Dus waarom zet je hem niet ook op eBay bijvoorbeeld?
Ik heb hier tijdje terug een nomos club dunkel geprobeerd te verkopen waarbij ik de prijs tot 650 euro heb laten zakken wat echt mijn minimum was, wilde niet lukken. Uiteindelijk ook via marktplaats en eBay geen fatsoenlijke biedingen. Daarna op Catawiki, heeft iemand er bijna 1000 euro voor betaald (nog wel 15% kosten vanaf). Je moet net de juiste koper zien te vinden.
Mwa, oplichter niet. Hij biedt wel vaker horloges aan en valt men wel vaker ‘lastig’ met ruilvoorstellen.
Hij Zal er wel niet vanaf komen.
Interpretatie, maar zie hier:
@SuperC zegt het mooi. Die Eterna rommelt best wel met mijn beeld van een Eterna, en ik kan me zo indenken dat dat misschien wel geldt voor andere liefhebbers.
Pffff. Ik neem het allemaal terug. Die Eterna is een oase van discreet design. Ik heb nu wel echt enorme pijn in m’n hoofd van die VDB.
Brrrr.