Verkooptopic weg? aevig corvid

Worden verkooptopics verwijderd of gearchiveerd? Ik weet zeker dat ik vanmiddag een aevig corvid in de verkoop zag van @sand72 … kan iemand vertellen waarom deze weg is? (Of ben ik gek/scheel?)

Je bent in ieder geval niet gek of scheel :smile::wink:. Waarschijnlijk voldeed de advertentie niet aan de voorwaarden.

Ah, dat kan um zijn. Was idd niet mooi met alle gegevens puntsgewijs :wink:

Gelukkig had ik al een pb gestuurd…

Als ie de camelkleur wijzerplaat had aangeboden was ik meteen in mn auto gesprongen :stuck_out_tongue:

Dacht ook al dat het aan mij lag…

Merk wel vaker dat verkooptopics in ene weg zijn en even later staan ze er weer…spooky :alien:

Waarom moet hier steeds een nieuw topic over aangemaakt worden.

Er is een hele duidelijke regel dat een advertentie minimaal deze info moet bevatten:

Alle “Te Koop” advertenties moeten:
gesteld zijn in de Nederlandse taal;
in de onderwerp-regel “Te Koop” (of TK) of “Te Ruil” (of TR) hebben staan (gezocht advertenties moeten in het “gezocht” gedeelte worden geplaatst);
in de onderwerp-regel de naam van het horloge hebben staan;
een vraagprijs bevatten.
een eigen foto bevatten (of een link naar een foto) van het aangeboden object, waar de staat van het object uit blijkt (dus geen voorbeeld!!);
een omschrijving hebben die naar waarheid is. Alle informatie moet naar eer en geweten, volledig en juist worden weergegeven en u dient de feitelijke beschikkingsmacht over het aangeboden object te hebben (het object moet in uw bezit zijn). Misleidende advertenties worden verwijdert en dit kan leiden tot het intrekken van je lidmaatschap;
In het geval er een horloge aangeboden wordt, een duidelijke omschrijving van het horloge met tenminste:
het merk + het model
de diameter (van links naar rechts zonder de kroon mee gemeten)
de leeftijd van het horloge
aanwezigheid van papieren, doos en eventuele accessoires
eventuele verzendkosten of dat het alleen kan worden afgehaald
de conditie van het horloge (krassen, slijtage, werkt het, enz.)
soort uurwerk (automaat, quartz, handopwinder, enz.) plus indien bekend het type (maker + type)
de vraagprijs

Als er dan dus alleen maar onderstaande info staat (met een vraagprijs erbij) voldoet hij niet en gaat inderdaad weg. Adverteerder heeft er een pb over gehad.

Aevig Corvid MK2

Uitvoering: stealth full Lume

Ontvangen en nooit gedragen

1 like

Daarbij gaat ook elke aanvulling die voor 48 uur geplaatst word weg en ook elke reactie die niet van de adverteerder is. Als mensen niet (goed genoeg) lezen of iets vergeten kunnen wij daar ook niks aan doen.

Lees gewoon de regels nog eens goed door en vraag jezelf dan af waar het fout gaat.

3 likes