Verkopen of houden (als doos vulling)

In mijn doos liggen momenteel vier horloges, twee van die (goedkope) horloges draag ik eigenlijk haast nooit (de seiko en de a.b.art. Wat vinden jullie, verkopen of houden?

Bij verkoop krijg ik er vermoedelijk nagenoeg niks voor, maar het is ook zonde om ze te laten verstoffen.

1 like

Verkopen en een paar schoenen voor je vrouw voor kopen…

En dan over een week of 2 tegen haar beginnen over een dure nieuwe aankoop!

13 likes

Goeie tip.

1 like

Jij geboefte! dat zijn top tips :laughing:

1 like

Verkopen, doosje uitstofzuigen en naar de Chinees.

3 likes

Hahaha mooie tips hier :smile:. Ik ga ook voor verkopen, wat heb je aan spullen die niet gebruikt? Een jaar of 2 terug had ik nog 16 horloges in huis liggen, van die 16 droeg ik er effectief 3, de rest was voor de ā€˜verzameling’. Alles verkocht op die 3 na, 2 horloges bijgekocht en nu heb ik er nog maar 5 die ik wel allemaal weleens draag. Prima vind ik zo :slight_smile:.

Als er geen emotie of goede herinnering bij naar boven komt, verkopen zoals hierboven al gezegd.

Welk merk verkopen ze daar?

Het zijn allebei wat nettere horloges met een witte plaat. Je zou tenminste een van de twee weg kunnen doen.

Is weggeven een optie? In mijn omgeving zijn er altijd mensen die ik blij kan maken. Levert meer op dan wat geld… plezier.

3 likes

In je eentje…

Pourquoi pas?

Omdat het niet genoeg oplevert voor meerdere personenšŸ˜‚

Boeien! Gewoon een bak bami voor je eigen, wat wil je nog meer?

2 likes

Bestek…

Nutteloos detail…

Paar van haar schoenen verkopen, komt die dure aankoop nog sneller dichterbij.

1 like

Alle merken die je maar wilt.

Dat is toevallig! Ik stond laatst voor dezelfde keuze! Ik kon ook kiezen tussen m’n vrouw blij maken met een paar nieuwe schoenen of wat lekkers halen van de chinees voor mezelf. Toen heb ik wel even goed na moeten denken hoor, want ik vind zoveel dingen lekker van de chinees :japanese_castle:

Maar als je voor schoenen gaat mag je misschien een andere doos vullen :sunglasses:

6 likes

Oke, dat wordt dus verkopen (beter forum of marktplaats?), want heb wel zin in in chinees. Nu nog de waarde bepalen. Suggesties?