Verkopen of uitbreiden?

Ken het. Ik heb dat een beetje met blauwe platen. Mag van mezelf niets blauws meer kopen :sweat_smile: Maar goed, die Explorer 2 vind ik wel leuk. Misschien zelfs wel leuker (sympathieker) dan een sub. Maar de 1 vind ik wel erg kaal. Miste je er niet wat op als je hem droeg? Bezel? Duikring? GMT wijzer?

@JR1998 is een Nomos niet iets voor je, voor erbij?

1 like

Heb ik ook…

Explorer 2 heeft een gmt wijzer en datum.
Heb een gmt-master gehad, vond ik ook erg tof maar de stalen bezel van de explorer 2 vind ik leuk.

Sorry, las het verkeerd. Dacht dat je eerder een Explorer 1 had. Never mind

Heb ik ook gehad. Explorer 1. Gmt. Heb nu nog een sub en explorer 2.

Heb een 16570 in t zwart. Past beter bij mij.
Zou dan zelf voor een polar gaan. Why not?

1 like

Zeker! Vind de Club in een felle kleur erg gaaf, op de lange lugs na.
Verder leuke horloges

16570 wit is mijn ''droom-Rolex".
Op dit moment nog te hoog qua prijs maar perfect die 40mm

Die Tudor? Houden! En een leuke Skx zoeken - ā€œvoor erbijā€.

Bron: Worn & Wound.

1 like

Doorsparen dan :stuck_out_tongue_winking_eye:

Jep, dat is het nadeel inderdaad. Maar ze hebben ook andere modellen met iets kleiner vallende lugs…

Weleens op leer gehad? Vind hem dan een stuk beter uitkomen eigenlijk :point_down:t2: Nog steeds wat aan de saaie kant, maar stuk beter te doen

2 likes

Ja, voor mij doet die t veel beter op staal.

1 like

Er bekruipt me het gevoel dat we van smaak verschillen :thinking:

1 like

Haha helemaal gelijk. Paar jaar geleden een kunnen kopen voor 4K uit m’n geboortejaar met D+P…
Denk daar nog iets te vaak aan haha…

1 like

Komt vanzelf weer een andere mooie voorbij. Als ik ƩƩn ding heb geleerd van deze hobby is dat er nooit een tekort aan mooie hebbedingetjes is :wink:

1 like

Ze zakken als bakstenen dus wie weet.

1 like

Dat. En die Longines lijkt me een strak plan. Die sector dial van enkele jaren terug is een leuk alternatief. Ik begrijp dat jouw voorkeur in ieder geval naar vintage inspired gaat.

5 likes

BB houden uiteraard en aanvullen met een Longines. Ook deze past nu binnen budget

1 like

Deze kende ik nog niet maar echt heel fraai! Goede suggestie.

1 like

Lekker houden, natuurlijk, als je het ā€˜een perfect horloge’ vindt. :person_shrugging:

Hier vind je je antwoord, voor maar een heel klein beetje extra budget. :blush:

Introducing The New Colourful TAG Heuer Carrera Date 36mm Collection (Live  Pics & Price)

5 likes

Thanks voor de suggesties! Ik ben geholpen :wink:

1 like

De bb houden uiteraard, top horloge, zeker voor het budget!

Daarnaast kun je deze van mij overnemen en heb je nog budget voor iets leuks over… :wink:

2 likes

Optie C

Doorsparen, dan uitbreiden.

Ik zou als ik eenmaal een bb58 had deze nooit meer weg doen. Zo veelzijdig en vol klasse.

Nog even doorsparen en je kunt erbij kopen wat je wilt voor de afwisseling.

Succes!

1 like