Optie D: verkopen en op je mobieltje kijken hoe laat het is
Rolex, nooit meer twijfel, nooit meer gezeur, dat is het geld meer dan waard. En, altijd het mannetje Rolex, true happiness you can actually buy.
Zijn er mooie dan?
Ik weet een enkele vintage rolex te vinden die ik mooi vind
2 gehad. 2 verpatst. Koop je zo terug.
Er is een lange tijd geweest dat ze best ver boven list gingen. Maar inderdaad, das war einmal.
Oh jawel, een vintage Air King bijvoorbeeld… maar sommige DJ vind ik ook echt mooi.
Kom ik weer met de 16570…. Perfect horloge
Altijd voor het droomhorloge gaan als deze binnen handbereik ligt en vanuit daar verder uitbouwen
Als ik het goed lees is er budget om bij te kopen, waarom dan verkopen? Gewoon wat leuks erbij kopen, als je iets specifieker bent kunnen we daar op schieten, if not; Marathon Jumbo Day Date, heb je nog leuk geld over.
Kunnen we bij één horloge nog spreken van een collectie? Ik bepaal dat natuurlijk niet, maar persoonlijk zou ik pleiten voor het hanteren van een minimum aantal van 3 stuks voor het hanteren van de benaming ‘collectie’ of zelfs het aangaan of instandhouden van het lidmaatschap van dit exclusieve horlogegenootschap.
Het nog verder “uitdunnen” door het verkopen van het laatste stuk, al dan niet teneinde het aanschaffen van één nieuw horloge, kan daarom niet op mijn goedkeuring rekenen.
1 horloge is géén horloge, dus bijkopen maar !
Bedankt voor je uitvoerige schrijven.
Ik doelde op mijn ”hogere segment” collectie.
Ik heb nog een hele gave Tissot uit ‘54, Victorinox, Certina etc.
In het voorstel topic is er iemand die al 26 jaar een en hetzelfde horloge draagt (DJ) En waarom ook niet eigenlijk?
.
Tuurlijk, maar het was ook meer een soort van uitdrukking TS vroeg of zich af, verkopen of bijkopen dus hop, kopen uiteraard
Amen