Pcies .
Ga lekker naar een vd valk.
Hapje en drankje erbij en je hebt een leuke middag te pakken ook nog!
Pcies .
Ga lekker naar een vd valk.
Hapje en drankje erbij en je hebt een leuke middag te pakken ook nog!
+1 heb ik ook meerdere keren gedaan
Voor mij geen cash. Gewoon overmaken. En als ik dan een dag op mijn geld moet wachten, prima.
Ik heb als een ware Agatha Cristie zijn email en telefoonnummer gechecked en kwam op een bedrijf terecht waar de beste man manager was. Leek allemaal in orde te zijn, man gebeld en is net nog langsgekomen. Lang verhaal kort, ik ben de PAM kwijt en ga nu op zoek naar een mooie Seamaster, dan houd ik nog wat over
Bij McDonalds? Gekker moet het niet worden!
Gelukkig voor een Seiko, anders had ik het nooit aangedurfd.
Een MacSpeedmaster zul je bedoelen.
En wat was die lekker! Zou het zo weer doen, daten met vreemde (lees: onbekend) mannen bij de Mac.
Tja, iedereen heeft zijn eigen manier. Ik verkoop nooit horloges. Degene die ik heb, wil ik ook hebben.
Zelden koop ik iets van een particulier. Eigenlijk maar 2 keer gedaan. Mocht langs komen op hun werk om het horloge te zien en op te halen. Ging overigens ook om kleine bedragen.
Maar menig horlogeliefhebber bewaard zijn horloges in een kluis bij de bank. Een huis, tuin en keuken kluis van een paar honderd kilo verzekerd maar tot een bescheiden bedrag. (mijn onderburen gaan ook erg teleurgesteld raken als ik een kluis van zo’n 1600 kilo laat plaatsen) Als diezelfde bank nu ook de mogelijkheid heeft om geld te storten is dat toch de ideale plek om je deal te sluiten? Je hoeft niet over straat met je dure horloge en je hoeft ook niet over straat met een pak geld.
Dus ik blijf bij mijn eerdere commentaar. En heb ook nog geen reactie gelezen die mijn standpunt heeft ontkracht.
Blijft je vraag weliswaar terecht over wie dat ooit zo heeft gedaan. Dat weet ik dus niet. Wellicht een zwaktebod, maar dat moet dan maar.
Een overdracht hoeft geen gesprek te zijn van een paar uur, incl. diner, een borrel en een afterparty
Het horloge en documenten bekijken is zo gebeurd mits goed voorwerk gedaan tijdens research/het onderhandelen. Met een leuke HFer kan het een drankje worden bij een vd Toekan o.i.d., verder kan het binnen een kwartier worden afgehandeld wat mij betreft
Weet je nog Siedo! LUGUBER was het.
Ik spreek meestal af in een cafe-restaurant hier in het dorp, en als koper het horloge wil kopen lopen we samen naar de bank om het geld meteen te storten. Eerst gezellig een bakkie, daarna het geld storten. Gaat prima.
Het juiste woord.
hier idem, en dan na de deal die vogel toefluisteren: “Kake toe”!
Mijn eerste Rolex heb ik bij de McDonalds gekocht
Zeker veilig maar wel een beetje raar om daar met een duur horloge te zitten en bankbiljetten over het tafeltje te schuiven.